Ozadje sprejetja odločitve o uvedbi vinjet pa nakazuje, da se z izgovorom, da Traffic Design ne sme več sodelovati pri novem sistemu cestninjenja, novi igralci pripravljajo, da si bodo uredili nekajletni posel.
Čeprav je minister za promet Radovan Žerjav v nedavnem pogovoru za Dnevnik zagotavljal, da Logina, ki je v lasti Istrabenza in je izvajala pilotski projekt satelitskega cestninjenja, z opuščanjem uvedbe elektronskega cestninjenja v Sloveniji nima nič, naši viri trdijo, da je prav zaradi lobiranja Logine in poslanca SDS Tomaža Štebeta vlada lani spreminjala leta 2006 sprejeti akcijski načrt uvedbe elektronskega cestninskega sistema v prostem prometnem toku s pogoji interoperabilnosti v Evropski uniji.
***Pridružite se debati na to temo***
Po trditvah naših virov je namreč Štebe premierja Janeza Janšo v dopisu njegovemu kabinetu v prvi polovici leta 2007 pozval, naj se angažira pri presoji primernosti načrta projekta in uspešnosti izvedbe cestninjenja v prostem prometnem toku v letu 2008, ki ga je pripravljal Dars, češ da postopki potekajo prepočasi. Vinjete pa naj bi vlada, kot trdijo naši viri, uvedla kot politično rešitev, ker naj spremenjeni akcijski načrt, ki ga je vlada potrdila julija lani, ne bi bil uresničljiv v predlagani obliki.