Če jih bo sodišče spoznalo za krive storitve kaznivih dejanj, bo gradbeniški trojček ostal brez svojih vodilnih mož in največjih lastnikov, kar utegne ogroziti tudi prihodnje poslovanje teh družb ter očrniti njihovo ime med poslovnimi partnerji.

Kdo bo v primeru daljše odsotnosti vodilnih prevzel vodenje gradbeniškega trojčka, kako bo to vplivalo na ugled družb, kakšne posledice bo imela afera za nadaljnje poslovanje in ali že imajo pripravljen rezervni scenarij, smo včeraj hoteli preveriti v SCT, Vegradu in Primorju, vendar z izjemo Primorja odgovorov nismo prejeli.

***Vse o tej temi najdete tukaj***

***Debata na to temo se odvija tukaj***

V Primorju so nam povedali, da rezervnega scenarija nimajo, Črnigoja pa v odsotnosti nadomešča direktor marketinga Marijan Mučič. Kot še pojasnjujejo, si želijo, da zadnji dogodki ne bi vplivali na pridobivanje del, saj je od tega odvisna tudi usoda okoli 3000 zaposlenih v Skupini Primorje. Iz SCT pa so sporočili, da v prihodnje ne vidijo "nobenega razloga, da ne bi pridobivali del tako v zasebnem sektorju kot v sklopu javnih naročil".

Brez dvoma pa zadnji dogodki ne bodo imeli pozitivnega vpliva na ugled omenjenih podjetij pri njihovih domačih in tujih poslovnih partnerjih, čeprav je ocenjevanje, kako bo to vplivalo na bodoče poslovanje in pridobivanje novih poslov, še prenagljeno. Ne gre namreč spregledati, da SCT, Vegrad in Primorje trenutno izvajajo več pomembnejših gradbenih projektov v Sloveniji. V Primorju in SCT so včeraj še zatrdili, da dela na gradbiščih potekajo nemoteno, vlagateljem in poslovnim partnerjem pa so že zagotovili, da bodo svoje poslovne obveznosti izpolnili.

Največji del poslov za gradbeniški trojček nedvomno predstavljajo dela na slovenskem avtocestnem križu. Samo lani je vrednost teh poslov, pri katerih je sodeloval SCT, znašala kar 337,6 milijona evrov, v Primorju 297,8 milijona in Vegradu 143,4 milijona evrov. Vendar pregled poslov razkrije, da Vegrad in Primorje lani v niti enem primeru nista dobila posla na avtocestnem križu, če med pogodbenimi partnerji ni bil tudi SCT, medtem ko SCT dela pri treh poslih brez Primorja ali Vegrada.

Kot so nam povedali v Primorju, poleg del na avtocestnem križu trenutno gradijo še hidroelektrarne na Soči, Savi in Dravi, skupaj s SCT gradijo šentviški predor, trenutno pa se pripravljajo tudi na gradnjo več kot 700 stanovanjskih enot v malem mestu znotraj Nove Gorice. SCT trenutno gradi Pediatrično kliniko in obnavlja ljubljansko Opero, pri čemer sodeluje z Vegradom, ki trenutno obnavlja tudi Zdravilišče Laško.