Lekarna Ljubljana v Zlati niti sodeluje že četrtič in četrtič se uvršča tudi med finaliste v kategoriji velikih podjetij. Pravijo, da so krizo vzeli kot izziv, tako da se strankam približujejo predvsem s programom zvestobe, krepijo pa tudi lastno blagovno znamko, s katero je letos to podjetje vstopilo tudi na trg dermokozmetike.

V Lekarni Ljubljana je vizija jasna, in sicer je to biti prva izbira v skrbi za zdravje in dobro počutje. »Vrednote, ki smo jih izpostavili skupaj, so usmerjenost k zadovoljstvu strank, učinkovitost, timska naravnanost in dobri odnosi, široka usposobljenost oziroma strokovnost, odgovornost in lojalnost,« pojasnjujejo v vodstvu podjetja. Na svoje dosežke so ponosni, saj so uvedli številne spremembe in novosti, s pomočjo katerih širijo poslovanje. Med njimi je denimo tudi lekarna z robotskim sistemom za skladiščenje in prinos zdravil, s pomočjo katerega lahko lekarne v obdobju drastičnega zniževanja stroškov za zdravstvo racionalizirajo svoje stroške, optimizirajo delovne procese ter hkrati izboljšajo storitev, saj ostaja farmacevtom tako več časa za pogovor s strankami.

»Uspešni smo na področju naše lastne blagovne znamke veliko pa vlagamo tudi v preventivno dejavnost. Naše uspehe pri produktivnosti, številu izdaj na farmacevta ter nizkih stroških poslovanja nam priznavajo tudi partnerji in konkurenti,« se pohvalijo v Lekarni Ljubljana, kjer ne skrivajo zadovoljstva s 5,4 milijona evrov dobička pred davki v minulem letu.

»Naše podjetje torej raste, z njim pa tudi zaposleni, saj se nenehno izobražujemo in ohranjamo medgeneracijsko sožitje,« dodajajo v vodstvu, kjer priložnosti odpirajo tudi mladim kadrom. »Na podlagi odločbe Ministrstva za zdravje nosi Lekarna Ljubljana naziv Učni zavod za izvajanje praktičnega pouka dijakov srednje strokovne šole, izobraževalnega programa farmacevtski tehnik in študentov fakultete za farmacijo. Obvezno praktično usposabljanje študentov Fakultete za farmacijo je v Lekarni Ljubljana v letu 2012 opravljalo 36 študentov,« so povedali in dodali, da je prakso opravljalo tudi 15 dijakov Srednje šole za farmacijo, zdravstvo in kozmetiko. »To je odličen način, da se kot podjetje predstavimo mladim, ki se po uspešno končanem študiju oziroma srednji šoli vračajo k nam. Za nas je to najboljša skupina kandidatov za zaposlitev, tudi v letu 2013. Za njihovo uvajanje v delo namreč ne potrebujemo veliko časa, saj so jim način in zahteve tega dela poznani že z opravljanja obvezne prakse,« so o zaposlovanju mladih povedali v Lekarni Ljubljana.