Gre za povsem enostavno aplikacijo, kjer uporabnik samo z odklepom telefona posname fotografijo, ki pove, kaj trenutno počne, in jo deli s svojimi sledilci. Aplikacija je uraden nastop na trgu pričela ravno danes v okviru podjetniškega festivala Launch (launch.co). Gre za tridnevni festival, na katerem bo prisotnih okoli 5000 ljudi, na njej pa bo pred investitorji in najbolj vplivnimi blogerji in novinarji v tem biznisu svoje produkte predstavljalo 50 najboljših startupov, ki so jih organizatorji izbrali izmed več kot 3000 prijavljenih zagonskih podjetij. Kot je povedal Petković, so se v ožji izbor prebile predvsem ekipe, katerih člani so študirali na Stanfordu ali MIT oziroma izhajajo iz kakšnega podjetniškega pospeševalnika.

Petković je sicer mladim marketingarjem pripovedoval o svojih izkušnjah iz podjetništva, o razvoju startup kulture v Sloveniji in razlikah med podjetniškim okoljem pri nas in v Ameriki, pri čemer je izpostavil predvsem občutno manj birokratskih ovir in veliko več možnosti za ustvarjanje velikih podjetniških zgodb in uspehu na globalnem trgu. To je bilo tudi njegovo gonilo, saj v Sloveniji več od tega, da zrasteš v največjo spletno trgovino, kot je mimovrste>), ne moreš doseči, pravi Petković.

V eni najboljših kavarn v mestu, v katero je med drugim investiral eden od ustanoviteljev Twitterja in vanjo zahajajo nekateri zvezdniki tukajšnje podjetniške scene, so se mladi z Jugoslavom pogovarjali tudi o marketinških praksah v podjetjih mimovrste>) in Flaviar, v katerega je investiral. Gre za podjetje, ki ga je ustanovil Griša Šoba, izumitelj slovenskega absinta, naročnikom pa vsak mesec pošiljajo pet mini stekleničk izbranih žganih pijač, s čimer spodbujajo k okušanju in odgovornemu pitju žganih pijač.