Prihodki nemškega koncerna so se v primerjavi z letom 2011 povečali za 21 odstotkov na 192,7 milijarde evrov, je poročala nemška tiskovna agencija dpa.

Volkswagen je lani po lastnih izračunih dobavil skoraj vsak osmi osebni avto na svetu. Prvi mož koncerna Martin Winterkorn se je danes v Wolfsburgu ob predstavitvi poslovnih rezultatov pohvalil z 12,8-odstotnim tržnim deležem, kar je pol odstotne točke več kot leto prej.

Koncern Volkswagen je lani prodal 9,1 milijona vozil vseh svojih 12 znamk. S tem je zasedel tretje mesto na lestvici največjih proizvajalcev vozil na svetu - pred njim sta le Toyota in General Motors, ki se v zadnjih letih izmenjujeta na prvem mestu. Po vsem svetu ima koncern približno 550.000 zaposlenih.

Volkswagen si želi najpozneje do leta 2018 postati največji proizvajalec vozil na svetu, na poti k temu cilju pa stavi predvsem na Kitajsko. Na najpomembnejšem avtomobilskem trgu na svetu namerava namreč postaviti kar sedem od svojih desetih načrtovanih novih tovarn, je povedal Winterkorn.

Tretjino proizvodnje proda na Kitajskem

Volkswagen danes na Kitajskem proda tretjino vse svoje proizvodnje, v petih letih pa namerava tam povečati proizvodnjo na štiri milijone vozil - trenutne proizvodne zmogljivosti v zdajšnjih 12 tamkajšnjih tovarnah znašajo 2,3 milijona vozil letno.

Medtem ko na Kitajskem doživljajo razcvet, pa v Volkswagnu zaradi krize v Evropi pričakujejo vrsto težav. "Leto 2013 bo za celotno panogo leto preizkušnje. Tudi za nas. Konkurenčni pritisk je velik in se še povečuje," je dejal Winterkorn.

Ponovil je svoje februarske napovedi, da se bo prodaja vozil vseh 12 znamk koncerna letos povečala tako količinsko kot tudi vrednostno, vendar pa ji ne bo sledil tudi dobiček. Medtem ko za najbolj dobičkonosno znamko koncerna velja Porsche, pa bodo rast dobička zavirala gospodarska vozila.

Na vlagatelje poslovni rezultati niso naredili velikega vtisa. Volkswagnove delnice so se tako dopoldne na borzi v Frankfurtu pocenile za približno tri odstotke.