Bobinac je ob današnjem simbolnem zagonu proizvodnje pomivalnih strojev v Velenju pojasnil, da omenjena delovna mesta prinašajo veliko več dodane vrednosti, kot je je bilo na tistih izdelkih, ki jih je Gorenje že preselilo v Srbijo.

Po Bobinčevih besedah Gorenje zdaj prvič v svoji zgodovini proizvaja pomivalne stroje in to je četrta skupina izdelkov, ki jih pred prevzemom švedske družbe Asko niso imeli. Proizvodnjo iz Švedske v Slovenijo je Gorenje preselilo, ker je bila predraga, sama preselitev pa je potekala brez večjih težav. Ob selitvi proizvodnje je bilo po oceni Bobinca tudi veliko prenosa znanja v obe smeri. Na Švedskem pa Gorenje še vedno zaposluje razvojnike in sodelavce v marketingu.

S selitvijo bodo prihranili najmanj 20 milijonov evrov

Za Gorenje je proizvodnja pomivalnih strojev izredno pomembna, ne le zato, ker je najbolj avtomatizirana in prinaša izdelke najvišjega cenovnega razreda, ampak tudi za to, ker je ta proizvodnja temelj, na katerem bodo iz blagovne znamke Asko premium razvijali blagovno znamko, s katero bodo nastopali po celem svetu.

Na vprašanje, ali je Gorenje od države za omenjena delovna mesta pridobilo kakšno subvencijo, je Bobinac ponovil, da Slovenija neenakopravno obravnava domače in tuje investitorje, kar pomeni, da Gorenje ni dobilo nikakršne subvencije.

"V Gorenju se zanašamo nase. S selitvami proizvodnje, ki smo jih zaključili lani, bomo na letni ravni prihranili najmanj 20 milijonov evrov, za najmanj toliko naj bi bil boljši tudi letošnji poslovni izid," je dejal prvi mož Gorenja.

Kratkoročno ne načrtujejo novih selitev

Poudaril je, da družba na kratek rok ne načrtuje novih selitev proizvodnje, v načrtu imajo razvoj proizvodnih lokacij v Sloveniji in v Srbiji, kjer bodo proizvajali skupaj z japonskim Panasonicom. Strateško partnerstvo s Panasonicom je bilo sklenjeno lani, v lanskem letu se je Gorenje tudi dokapitaliziralo in vstopilo v kotacijo na Varšavski borzi.

Bobinac meni, da je treba proizvodne lokacije Gorenja v Sloveniji, Srbiji in na Češkem stabilizirati, konsolidirati in z izdelki s teh lokacij osvajati nove trge.

Prvi mož Gorenja pa je ogorčen zaradi napovedi direkcije za ceste, da uvede izmenično enosmeren promet na odseku Črnova - Arja vas na cesti Arja vas - Velenje, kjer bo uvedena tudi omejitev 30 ton za tovorna vozila brez priklopnikov. Ob tem je izrazil upanje, da bo le zmagal razum, saj Gorenje dnevno sprejme in na pot pošlje 200 tovornih vozil.