Na junijski redni skupščini Aerodroma Ljubljana so mali delničarji uspeli s svojim predlogom kandidatov za nov nadzorni svet, medtem ko se je obstoječim članom mandat iztekal. Agencija za trg vrednostnih papirjev je namreč konec lanskega leta ugotovila, da Zavarovalnica Triglav, Slovenska odškodninska družba, Kapitalska družba, Luka Koper in Republika Slovenija delujejo usklajeno, zato jim je odvzela glasovalne pravice.

Člani novega nadzornega sveta kot predstavniki kapitala so postali nekdanji član uprave Aerodroma Ljubljana Peter Marn, nekdanji predsednik uprave Adrie Airways in Telekoma Slovenije Peter Grašek, nekdanji član poslovodstva Slovenskih železnic Milan Perović in Nina Mauhler iz podjetja Lesna TIP. Poleg njih sta v nadzornem svetu kot predstavnika zaposlenih Drago Čotar in Tadeja Strupi.

Na junijski skupščini je bila sicer osrednja tema največji projekt letališča - investicija v 57 milijonov evrov vreden nov potniški terminal, katerega gradnjo sicer pod vprašaj postavlja tudi odločitev države, da odproda delež v Aerodromu Ljubljana. Tako še ni jasno, ali bo gradnja terminala, za katerega so bila že odobrena tudi evropska sredstva, dejansko stekla, že več mesecev pa so v teku razpisi za izvajalce del.

Na letališču se investicije v nov terminal brez jasnega soglasja lastnikov ne bodo lotili, poudarja predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir. Soglasje pa naj bi predvidoma iskali na novi skupščini lastnikov. V Sodu, ki upravlja z večinskim lastniškim deležem Aerodroma Ljubljana, so sicer že na junijski skupščini poudarili, da podpirajo razvojne načrte uprave, vendar vseeno menijo, da bi bilo smiselno, da uprava za ta projekt poišče morebitnega strateškega partnerja.