Zbrane je pozdravil Vassil Barsakov, country manager za območje južne CEE. Najprej je poudaril, da je v strateškem načelu podjetja Computer Associates, da se iz podjetja, ki prodaja izdelke, razvija v podjetje, ki prodaja rešitve. Z zadnjo reorganizacijo poslovnih enot želijo doseči bolj odgovoren odnos podjetja do poslovnih potreb in potreb njihovih strank ter večjo odzivnost na spreminjajoče se razmere na tržišču programske opreme za upravljanje.

Barsakov je nadaljeval s kratkim pregledom CA-jevih finančnih rezultatov za celotno proračunsko leto 2005, ki se je končalo 31. marca 2005. V tem letu je CA dosegel solidne rezultate, ki so jih zaznamovali povečana pozornost na upravljanje sistemov in varnosti ter strožje obvladovanje stroškov. V primerjavi s proračunskim letom 2004 je prihodek CA-ja v letu 2005 zrasel za 8 odstotkov. V letu 2005 se je povečala prodaja indirektnih prodajnih kanalov za 19 odstotkov glede na predhodno leto, prodaja upravljanja sistemov za 42 odstotkov, prodaja upravljanja varnosti pa se je skoraj podvojila.

Skupni vpisani nezapadli dohodek podjetja CA do 31. marca 2005 je bil približno 5,6 milijard dolarjev, v primerjavi z 4,3 milijardami dolarjev konec proračunskega leta 2004. Donosnost naložb podjetja CA, opredeljena kot denarni tok iz poslovanja kot odstotek vloženega kapitala, je bila v tem proračunskem letu približno 19-odstotna. Pri tem je Barsakov poudaril, da je bilo v tem finančnem obdobju veliko vlaganj v strategijo rasti, s katero sta povezana tudi prevzem dveh ključnih družb, CONCORD in NIKU.

Prevzem podjetja Concord Communications bo po besedah Barsakova pomagal CA-ju, da razširi svoje dejavnosti na področju telekomunikacij in ponudnikov storitev ter kabelskega dostopa. S Concordovimi linijami izdelkov eHealth in Spectrum bo CA lahko razvil celovite rešitve za upravljanje prek omrežij, sistemov, aplikacij in zbirk podatkov. Concordove izdelke bo ponudil kot samostojne in kot komponente, vgrajene v vodilni CA-jev paket Unicenter za upravljanje sistemov v podjetjih.

Concordov izdelek eHealth dopolnjuje obstoječe CA-jeve rešitve na več področjih, kot so učinkovitost in razpoložljivost omrežja ter poročanje o njegovi kapaciteti. Izdelki Aprisma SPECTRUM pa predstavljajo najbolj napredno rešitev v upravljanju z omrežnimi storitvami.

Drugi prevzem, ki je tudi zaznamoval CA-jevo zadnje leto je prevzem podjetja NIKU, s katerim je CA pridobil vodilne rešitve informacijske tehnologije za upravljanje in nadzor, ki služijo predvsem velikim družbam, ki se ukvarjajo z upravljanjem projektov.

Veliko pozornosti pa je bilo v Barsakovovi predstavitvi namenjeno CA-jevi usmeritvi v partnerska podjetja. Z uvedbo programa za tehnični certifikat bodo spodbudili partnerje, da se bolj izpopolnijo in organizirajo. Sodelovanje s partnerji bodo poglobili predvsem na lokalnih ravneh. V Sloveniji imajo že tehničnega svetovalca, ki pomaga partnerjem, v prihodnje pa nameravajo dobiti skrbnika partnerjev, ki bo poglobil sodelovanje in razširil CA-jevo lokalno mrežo partnerjev.

Dušan Mesner, predstavnik CA za Slovenijo, je naštel nekaj ključnih partnerjev, s katerimi CA sodeluje v Sloveniji: SRC.si, Kompas IngPOS, eMDS, Perftech, AD Consulting, Hic Salta, ... Stremijo k partnerjem, ki poleg prodaje obvladujejo tudi dejansko implementacijo CA-jevih izdelkov in nudijo tehnično podporo strankam samim.

V zaključku novinarske konference je Barsakov na kratko predstavil tudi ustanovitev centra Mainframe Center of Excellence v Pragi, ki bo osredotočen na okolje za velike računalnike. Center predstavlja obširno širitev CA-jevega delovanja v Češki republiki in znatno predanost trgu velikih računalnikov. CA je izbral Prago zaradi njene visoko kvalificirane in izobražene delovne sile, močnega programa izobraževanja s področja velikih računalnikov na čeških univerzah ter njene strateške lege v geografskem srcu Evropske unije. Na novinarski konferenci sta Vassil Barsakov in Dušan Mesner predstavila in pojasnila smernice, ki jim podjetje CA sledi v zadnjem obdobju in so del njihove strategije rasti. Za slovenski trg je prav gotovo najpomembnejša usmeritev v partnerska podjetja, s katerimi bo CA v prihodnje še poglobil svoje odnose.