"Zdaj poslušamo kup argumentov za in proti, kar se tiče same investicije. Jaz sem v tem trenutku še vedno naklonjen investiciji. Številke še vedno kažejo, da je investicija upravičena in pozitivna, je pa še nekaj analiz, ki se morajo ta teden zaključiti," je danes dejal minister. Nato bodo uradno stališče in predstavitev poslali na vlado, ki se bo skupaj odločila, kakšno je njeno stališče.

Država v Aerodromu Ljubljana zaradi odločbe Agencije za trg vrednostnih papirjev trenutno sicer ne more uveljavljati glasovalnih pravic, zato se postavlja vprašanje, kako bo v morebitno podporo novemu terminalu prepričala male delničarje, ki so do investicije skeptični. "Mi upamo, da bomo glasovalne pravice imeli," je dejal Omerzel.

Lastniki Aerodroma Ljubljana bi morali o terminalu odločati že na junijski skupščini, a je uprava družbe odločanje o investiciji zaradi najavljene privatizacije podjetja tedaj umaknila z dnevnega reda. Aerodrom Ljubljana je eno od 15 podjetij, ki so na prvem seznamu deležev države in državnih družb, namenjenih za privatizacijo.

O investiciji je nov nadzorni svet družbe razpravljal dvakrat v juliju, vendar jasnega stališča do njene izvedbe ni zavzel. Nadzorniki so odločitev prepustili lastnikom.

Predsednik uprave Aerodroma Ljubljana Zmago Skobir je konec julija izrazil pričakovanje, da bo država kot največja lastnica čim prej sprejela odločitev, ali si investicijo v nov terminal želi, ali jo bo odložila, ali pa bo k njej spustila tudi zunanjega partnerja. Časa ni veliko. Če projekt ne bo končan do konca leta 2015, bodo odobrena evropska sredstva za investicijo izgubljena.