Kot je v izjavi za medije po srečanju pojasnil Brank, "ladjarje počasi že mineva potrpljenje". Zadeva trenutno stoji na agenciji za okolje, od katere bi morali pridobiti vodno soglasje. Kot je še dodal, se stvari premikajo in so denimo v torek podpisali sporazum s koprsko občino, vendar potrebujejo maksimalno pomoč pristojnih organov.

Minister za infrastrukturo in prostor Omerzel je napovedal, da bodo težave Luke reševali prioritetno v okviru svojih pristojnosti, konkretno z odpiranjem konkretnih pogovorov na ravni vlade, ter naredili vse, da se bo Luka Koper lahko razvijala naprej.

Brank je izrazil veselje nad podporo ministra in hkrati upanje, da se bodo stvari dejansko začele premikati. Kot je pojasnil, se morajo bolj kot konkurence tujih pristanišč bati samih sebe. Na nekaterih področjih se namreč zadeve vlečejo več let, tako da so dosegli "točko, ko moramo sami sebe povprašati, kaj želimo na strateški ravni pravzaprav s to državo in z logistiko, z Luko Koper kot nosilcem tega narediti".

Na projektu drugi tir se dela

Glede drugega tira je Omerzel pojasnil, da se na projektu dela in da so odkupili že precejšen del zemljišč, da pa bo treba najti ustrezen način financiranja projekta. Glede morebitnih sprememb začrtane trase drugega tira pa je minister ocenil, da bi bile "politične" odločitve zgrešene, zato trasa ostaja takšna, kot jo je definirala že stroka.

Omerzel je ocenil še, da je potrebno železniško infrastrukturo posodobiti, da pa morajo tudi za to najti vir financiranja.

Na vprašanje, ali bi Brank imel njegovo podporo, če bi se odločil kandidirati za nov mandat na čelu Luke, pa je minister povedal, da nima težav s kandidaturo kogar koli, da pa gre tu za odločitev nadzornega sveta.

Minister Omerzel je sicer v okviru današnjega obiska Obalno-kraške regije dopoldne obiskal tudi občino Ilirska Bistrica in se udeležil sestanka z vodstvom Elektro Primorske, po obisku koprskega pristanišča pa se bo mudil še na sedežu koprske mestne občine in v občini Piran.