Negativna rast BDP, nadaljevanje zaostrenih gospodarskih razmer in negativnih trendov na strani potrošnje ter oteženo pridobivanje virov financiranja so imeli tudi v letošnjem prvem četrtletju negativen vpliv na poslovanje celotne skupine Mercator, so sporočili iz največjega slovenskega trgovca.

Balažič je ob tem poudaril, da so po letih upadanja tržnega deleža zdaj tega stabilizirali oz. na določenih trgih izboljšali. »Uspešno nadaljujemo stabilizacijo poslovanja z racionalizacijo stroškov in osredotočenjem na osnovno dejavnost in strateške trge v regiji,« je zapisal v sporočilu za javnost.

V predstavljenem obdobju je skupina Mercator dosegla stabilizacijo tržnega deleža v Sloveniji in na Hrvaškem ter rast v Srbiji ter BiH. Izstopila je z albanskega trga in nadaljevala s procesom stroškovne racionalizacije, optimizacija števila zaposlenih pa poteka v skladu z načrti.

Podrobnosti o poslovanju v prvih treh mesecih letos bo Mercator predstavil v sredo na novinarski konferenci.