Do vnovičnih pogajanj kljub nekaterim signalom z obeh strani zaenkrat še ni prišlo. V sindikatu pilotov čakajo na klic Lufthansinih pogajalcev. »Zaenkrat telefon še ni zazvonil - nimamo nove ponudbe Lufthanse,« je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa dejal tiskovni predstavnik sindikata Markus Wahl.

Ugled Lufthanse ne sme trpeti

Na letališčih je mirno, ker je bila večina potnikov o stavki in odpovedi letov pravočasno obveščena, dobro pa so se pripravili tudi na potnike, ki so šele na letališču ugotovili, da ne bodo mogli vzleteti po načrtih. Na letališču v Frankfurtu je moralo v tranzitni coni prenočiti le okoli deset ljudi, ki tega območja ne smejo zapustiti, ker nimajo vize za schengensko območje.

Franz, ki bo vodenje Lufthanse 1. maja predal Carstenu Spohru, si želi čim prejšnjega dogovora s sindikatom. »Upam, da bomo kmalu spet začeli pogovore in našli za obe strani sprejemljiv kompromis. Ugled Lufthanse zaradi tega spora ne sme trpeti,« je dejal za nemški časnik Bild.

Zaradi odpovedi 3800 letov prizadetih okoli 425.000 potnikov

Ocenil je, da je stavka podjetje in potnike prizadela »zelo močno«. »Naš cilj je, da bi se v soboto razmere normalizirale. Še vedno pa lahko v posameznih primerih zaradi operativnih vzrokov pride do kakšnih težav,« je njegove besede povzela francoska tiskovna agencija AFP.

Piloti Lufthanse, njenega nizkocenovnika Germanwings in družbe za tovorni letalski promet Lufthansa Cargo so z delom prekinili v sredo ob polnoči, stavka pa naj bi se zaključila v petek, minuto do polnoči. Samo Lufthansa je morala za vse tri dni skupaj odpovedati okoli 3800 letov, prizadetih pa je okoli 425.000 potnikov.

Povod za največjo stavko v zgodovini Lufthanse je bila odločitev vodstva družbe, da starostno mejo za upokojitev pilotov do leta 2017 zviša s sedanjih 55 na 60 let. Poleg tega zahtevajo tudi zvišanje plač za deset odstotkov. Stroški stavke bodo po ocenah Lufthanse dosegli nekaj deset milijonov evrov, vendar ekonomisti opozarjajo, da bo izgubo zelo težko natančno izmeriti.