Kaj se je dogajalo v petek?

Dogodek se je začel v petek ob 14.00 z uvodnim nagovorom Mateja Goloba iz 30Lean.biz in TEDxLjubljana, vodje projekta Alena Faljića in Vere Nunič iz Tehnološkega parka Ljubljana, nato pa so se udeleženci spoznali med seboj najprej s pomočjo t.i. »speed dating-a« za tem pa še z neformalnim druženjem v prostorih Tehnološkega parka Ljubljana.

Za tem je 27 udeležencev predstavilo svoje ideje. Z glasovanjem je vseh 68 prisotnih izbralo deset najbolj obetavnih. Ideje segajo od mobilne aplikacije za iskanje turističnih atrakcij za kratkotrajne obiske mest, do nahrbtnika, ki vsebuje baterijo in električno vtičnico (240V). Ustvarilo se je deset ekip po šest ali sedem članov, ki so okoli pete ure začeli z nevihtami možganov in razvijanjem idej. S tem so nadaljevali pozno v noč, najbolj zagnani so jo celo prebedeli.

Kaj se je dogajalo v soboto?

Na drugem dnevu so udeleženci nadaljevali z razvijanjem svojih idej. Delo se je nadaljevalo okoli devete ure zjutraj. Za jutranjo energijo so s svojimi izdelki poskrbela podjetja Argeta (Argeta snack), Union (voda Zala) in Cockta. Ekipe, ki razvijajo fizični izdelek, so začele z ustvarjanjem prvega delovnega prototipa in ugotavljale prednosti in pomanjkljivosti svojih zamisli. Kot je za startup vikende običajno, so se znotraj posameznih ekip pojavila tudi prva trenja.

Pri reševanju težav in zagat so jim pomagali mentorji Andraž Logar iz podjetja ThirdFrameStudios (3fs), Rok Stritar z Ekonomske fakultete in podjetja Kibuba ter Blaž Zupan iz taiste fakultete in podjetja Optiprint.

Letošnja novost je nova lokacija. Drugi Ljubljana startup vikend se je namreč preselil v blok B Tehnološkega parka Ljubljana, kjer so za vse udeležence in mentorje zagotovljeni najboljši pogoji za uspešno razvijanje poslovnih idej.

Vodja projekta Alen Faljić: Zagotavljamo prostor, kjer se mladi srečajo, spoznajo in preizkusijo svoje ideje

»V Ljubljana Startupu se ukvarjamo predvsem s problemom, da so fakultete v Ljubljani razpršene po celem mestu, zato smo študentje različnih fakultet nepovezani. Na primer, študent Ekonomske Fakultete, ki ima idejo za super informacijsko rešitev, ne pozna nobenega študenta Fakultete za računalništvo in informatiko, s katerim bi lahko preizkusil idejo,« pravi prvi mož projekta Alen Faljić in dodaja, da Ljubljana Startup deluje kot tržnica za ambiciozne študente in mlade. »Zagotavljamo torej prostor, kjer se srečajo, spoznajo in preizkusijo svoje ideje.«

Prijavijo se lahko vsi zainteresirani dijaki, študentje in zaposleni, ki želijo pridobiti podjetniške izkušnje. Prav tako ni pomembno s katere stroke prihajajo, lahko so inženirji, programerji, tržniki, dizajnerji ali celo filozofi. Ekipe, ki se bodo sestavljale na začetku vikenda, bodo namreč vključevale udeležence z različnimi znanji. Poslovna ideja ni pogoj za sodelovanje na dogodku.