Če bi lani skupina BMW vse svoje avtomobile prodala v Sloveniji, bi bil danes praktično vsak Slovenec lastnik bodisi novega beemveja bodisi minija ali rolls-roycea.

Z 1,963.798 avtomobili, ki so jih dostavili svojim strankam v več kot 140 državah sveta, so se pri tem bavarskem gigantu namreč močno približali magični meji dveh milijonov prodanih vozil, ki jo po besedah predsednika uprave Norberta Reithoferja nameravajo preseči že letos. Omenjena številka predstavlja nov prodajni rekord in 6,4-odstotno rast v primerjavi z letom 2012, glavnino prodanih avtomobilov pa seveda predstavljajo BMW-jeva vozila, ki so jih prodali 1,655.138 (7,5-odstotna rast). S tem so potrdili vodilni položaj v premijskem segmentu. Minijev so prodali 305.030 (1,2-odstotna rast), nov rekord pa je dosegla tudi prodaja rolls-royceev, ki so jih vsak dan prodali skorajda natanko deset (3630; 1,5 odstotka več) in katerih prodajo morajo v želji po ohranitvi statusa superluksuznih maloserijskih vozil počasi celo že brzdati, da jih na cestah ne bi bilo preveč.

»Naše ambicije so še naprej enake: dolgoročno načrtovanje, sledenje zastavljenim ciljem in biti pionirji v naši industriji. Že skoraj desetletje je skupina BMW vodilni proizvajalec v premijskem segmentu vozil, pri čemer smo bili v lanskem letu na prvem mestu tudi v številnih posamičnih razredih – BMW je bil tako vodilni s serijo 3, serijo 5, serijo 6 ter modelom X1. Vodilno mesto želimo v prihodnje zadržati in ga še utrditi,« je ob letni predstavitvi rezultatov med drugim povedal Reithofer. Rekordna prodaja je za seboj potegnila tudi rekordne finančne rezultate. Skupni prihodki skupine BMW v lanskem letu so znašali 76,1 milijarde evrov, kar je sicer odstotek manj kot leto prej, a se je čisti dobiček vseeno povečal za 4,5 odstotka, na 5,34 milijarde evrov. Najpomembnejši trgi za BMW so bili tudi lani Zahodna Evropa, Kitajska in Severna Amerika, ob tem so v vsej skupini lani na novo zaposlili več kot 7000 ljudi.

Tudi BMW Group Slovenija je uspešno končal leto 2013 in dosegel vodilno mesto v premijskem segmentu vozil. Na novo so lani pri nas registrirali 1381 novih osebnih vozil znamke BMW (za primerjavo: število registriranih vozil znamke Audi je bilo 1301, znamke Mercedes pa 784), minijev so prodali 211, motornih koles BMW pa 218. Najbolj prodajan model znamke BMW v Sloveniji je bil v letu 2013 mali športni terenec X1 (registrirali so jih 233), sledila pa sta mu prav tako športni terenec X3 (198) in limuzinska različica serije 3 (193 vozil). Podobno kot lani je šlo znamkama BMW in Mini tudi v prvih dveh mesecih letošnjega leta, pri čemer si pri slednji boljše rezultate že kmalu obetajo s prihodom nove generacije kultnega malčka, katerega prodaja se je že začela, pri prvi pa malce kasneje. Sprva bodo na naše ceste namreč zapeljali bolj nišni primerki: serija 2 coupe in serija 4 cabrio sta že naprodaj, pozneje prihajajo športna limuzina M3 in M4 coupe, pa serija 4 gran coupe in športni terenec X4. Glavna novost bo jesenski prihod kompaktnega enoprostorca serije 2 active tourer, prvega BMW s pogonom na prednji kolesni par, medtem ko električnega avtomobila i3, ki je ponekod naprodaj že nekaj mesecev, na naših cestah še lep čas (zagotovo več kot eno leto) ne bo.