Za spletna podjetja, kot je mimovrste>), predstavlja velik izziv, kako strankam pokazati in dokazati, da za spletno stranjo stojijo ljudje v realnem svetu, ki poskrbijo za njihova naročila in na katere se lahko obrneš, če imaš morebitna vprašanja, ali če potrebuješ kakršnokoli pomoč. Različna spletna podjetja se tega izziva lotevajo na različne načine. Nekatera na svoji spletni strani s sliko in kratkim življenjepisom predstavijo ključne sodelavce, druga skrbijo za čim večjo pojavnost v medijih tako, da se skupaj z njihovimi izjavami objavlja tudi slike in imena posameznikov, ki predstavljajo podjetje, spet nekatera organizirajo druženja svojih uporabnikov…

Na mimovrste>) se na različne načine trudimo, da s strankami vzpostavimo odnos tudi izven naše spletne strani:

Naše stranke dobijo dostavljene naročene izdelke v ličnih škatlah, opremljenih z našim logotipom, v katere varno zapakiramo naročene izdelke.

Škatle z izdelki polnimo z recikliranim papirjem, ki je precej bolj ekološki od umetnih polnil.

Naše stranke lahko prevzamejo naročene izdelke na 4 prevzemnih mestih po Sloveniji, kjer imajo stranke osebni stik z našimi sodelavci.

Z rednim oglaševanjem prek različnih medijev – prek spleta, elektronske pošte, družabnih omrežij, televizije, tiskanih medijev, radia itn. – skrbimo, da so naše stalne in potencialne stranke vedno obveščene o naši aktualni ponudbi.

Certifikati in priznanja, ki jih dobivamo (npr. certifikat Družini prijazno podjetje, priznanje Najboljši spletni trgovec leta, vsakoletna uvrstitev med 100 najboljših zaposlovalcev v Sloveniji v okviru Zlate niti), našim strankam in partnerjem dodatno potrjujejo našo kakovost in zanesljivost.

Preko 20 odstotkov naših zaposlenih je neposredno povezanih s podporo našim strankam, kar zagotavlja čim boljše izpolnjevanje naše zavezanosti k najkakovostnejšim storitvam.

Redno in ažurno obveščanje strank o statusu njihovih naročil omogoča strankam, da stalno vedo, kaj se dogaja z njihovimi naročenimi izdelki in kdaj lahko pričakujejo, da bodo naročene izdelke prejeli.

Zgoraj je naštetih le nekaj aktivnosti, s katerimi skrbimo, da se stranke zavedajo, da obstajamo v realnem svetu in da bodo lahko z nami zanesljivo in varno opravile svoj nakup. Nekatere aktivnosti, ki jih izvajamo so standardne in jih izvajajo tudi druga podjetja, nekatere pa so samo naše – in ravno zaradi teh smo lahko boljši. Vsako podjetje si mora glede na svojo pozicijo in dejavnost izbrati take aktivnosti, ki mu omogočajo, da vzpostavi ustrezen odnos s svojimi strankami, hkrati pa mu omogočajo tudi razlikovanje od konkurence.

V času digitalne tehnologije je lahko pozabiti na pomembnost osebnih stikov in vzpostavitve dobrih odnosov s strankami in s partnerji. A smo ne glede na tehnologijo, ki jo uporabljamo, še vedno le ljudje – in odnosi so nam še vedno pomembni, verjetno celo bolj kot včasih in sigurno bolj, kot smo pripravljeni priznati. Tudi zato današnjega sestanka na Dunaju nismo mogli izvesti na daljavo, preko elektronske pošte, temveč smo se morali posamezniki iz različnih koncev Evrope dobiti v živo skupaj, si seči v roke, si pogledati v oči, se pogovoriti in na koncu tudi dogovoriti. Tako da se je pot na Dunaj splačala :).