Predavateljev bo tokrat 10. Na okrogli mizi pričakujemo dve gazeli, Jano z Dnevnika, ki bo moderirala pogovor, ter 8 predavateljev. Kot vedno so tudi tokrat skoraj vsi udeleženci praktiki, podjetniki. S tokratnim dogodkom uvajamo tudi novost. Mladi podjetnik Jani s portala spletni-hisnik.si bo dogodek povezoval nekoliko drugače. Med vsakim predavanjem bo namreč imel na voljo 5 minut časa, ki ga bo namenil predstavitvi zanimivih zgodb. Slednje bodo na zelo nazoren način, na praktičnem primeru, predstavile eno izmed človekovih lastnosti oziroma veščin. Za ta korak smo se odločili, da bi nekoliko popestrili menjavo predavateljev, hkrati pa gre tudi za ponujanje koristnih dodatnih informacij, ki bodo udeležencem prišle še kako prav. Vabimo vas, da se dogodka udeležite - prepričani smo, da bo zanimivo. Če se še niste prijavili, lahko to storite prek našega portala.

Organizacija takšnega dogodka se ponavadi prične približno dva meseca pred datumom izvedbe. Rezervacija prostora, izbor programa, kontaktiranje predavateljev, iskanje sponzorjev, vse to se je odvijalo že dober mesec in pol nazaj. Z oglaševanjem dogodka običajno pričnemo mesec dni pred njegovim začetkom. V preteklih dneh so sledile še zadnje, končne potrditve predavateljev, današnji dan pa bo namenjen predvsem urejanju gradiva za udeležence ter ostalim tehničnim malenkostim. Vse skupaj je sedaj postala že rutina, ekipa je namreč organizirala že okoli 80 dogodkov, tako da smo vse verjetno soočili že z vsako možno težavo, od nedelujočih ppt predstavitev, nedelujočih računalnikov, mikrofonov, do tega, da predavatelju ni uspelo priti na predavanje. Zaenkrat smo vse te težave rešili z določeno mero improvizacije. Držimo pesti, da bo v torek vse potekalo brez zapletov.

Brez težav ponavadi sicer ne gre in tudi tokratni dogodek ni bil nikakršna izjema. Ostali smo namreč brez glavnega sponzorja dogodka. Večje slovensko podjetje, s katerim smo se dogovarjali za oglaševanje, je namreč v zadnjem trenutku sodelovanje odpovedalo. Večje kot je podjetje, počasneje potekajo odločitve, počasneje se podpisujejo pogodbe. Škoda, saj je ciljna publika za podjetja, ki ponujajo storitve ostalim podjetjem, zelo primerna. Iz tega razloga bomo današnji dan v precejšnji meri namenili tudi iskanju novega sponzorja. Cena je sedaj postala "last minute" in zelo ugodna. Bere tole objavo kdo iz marketinškega oddelka katerega izmed podjetij? :)