Majhna podjetja dostikrat pokopljejo nerealna pričakovanja o prodaji izdelka, ki so lahko ali posledica slabega produkta, še pogosteje pa je problem v tem, da premalo pozornosti namenimo prodaji. Razvojni stroški za produkt ter samo število sodelavcev sta povezana s kapitalom, ki ga imamo na voljo za vlaganje v podjetje, slej ko prej pa tega denarja zmanjka in je potrebno denar namesto od ustanoviteljev, staršev prijateljev ali investitorjev, pridobiti iz najpomembnejšega vira - prodaje izdelka samega. 

Denar, ki ga pridobimo iz tega vira, je pomemben iz dveh vidikov. Prvi je, da ta denar lahko porabimo za delovanje podjetja ter vlaganje v razvoj in izboljšanje produkta. Zelo pomemben razlog, še posebej, če se zavedamo, da malo podjetje z nekaj zaposlenimi na mesečni ravni lahko samo za plače, stroške pisarne ter ostale stroške, porabi nekaj tisoč evrov na mesec. Zna biti precej neprijetno gledati, kako stanje na računu podjetja kopni iz dneva v dan, če ni prilivov.

Drugi razlog pa je še bistveno bolj pomemben. Zakaj ste ustvarili podjetje? Če niste kakšno državno podjetje ali ustanova, potem ste podjetje ustvarili zato, da bi na trgu zadovoljevali določeno potrebno s tem, ko boste prodajali svoj produkt. Prej ko boste svoj produkt uspeli prodajati na trgu, prej boste 100% prepričani, da je le-ta smiseln ter da je smiselno nadaljnje vlaganje v njegov razvoj. Hkrati bo dejstvo, da se izdelek prodaja, zelo koristilo bodočim investitorjem pri odločanju o vlaganju v vaš projekt. Money talks. Pa še prve odzive od kupcev lahko dobite ter s tem produkt izboljšate.

Smiselno je torej, da pomemben del vašega fokusa že od začetka namenite marketingu. Včasih sicer to ni mogoče, vendar pa obstaja kar nekaj tehnik, ki vam omogočajo testiranje prodaje tudi, če izdelka nimate. V nasprotnem primeru že pred splavitvijo izdelka nabirajte marketinško znanje, berite primere prodaje storitev, ki so sorodne vašemu, udeležujte se marketinških predavanj, družite se in izmenjujte izkušnje s kolegi podjetniki. Vsak direktor malega podjetja namreč slej ko prej ugotovi, da smo na koncu dneva vsi prodajalci ter da drži naslednje: "Business has only two functions - marketing and innovation"* ~ Milan Kundera.

* Posel ima le dve funkciji - marketing in inoviranje.