Grški statistični urad je nekoliko navzgor popravil tudi številko za september. Za razliko od sprva ocenjenih 26 odstotkov je tako stopnja brezposelnosti v devetem mesecu lani dosegla 26,2 odstotka. Oktobra 2011 je bila pri 19,7 odstotka.

V Grčiji je bilo tako oktobra lani 1,345 milijona brezposelnih, zaposlenih je bilo skoraj 3,681 milijona, delovno neaktivnih pa 3,344 milijona.

V primerjavi z oktobrom predlani se je število brezposelnih zvišalo za 368.102 osebi oziroma 37,7 odstotka, glede na lanski september pa za 36.219 oseb oziroma 2,8 odstotka.

Največji problem z brezposelnostjo je pri mladih v skupini od 15 do 24 let, kjer je stopnja brezposelnosti oktobra dosegla 56,6 odstotka, kar je bilo skoraj devet odstotnih točk več kot oktobra lani. V naslednji skupini (25 do 34 let) je znašala 34,1 odstotka.

Najvišja brezposelnost je bila oktobra v širši atenski regiji (28,3 odstotka), na severozahodu ob meji z Albanijo (28,2 odstotka) in na severu okoli Soluna (27 odstotkov).

Glede na to, da se v prezadolženi Grčiji letos pod bremenom varčevalnih ukrepov pričakuje že šesto zaporedno leto recesije, grška centralna banka pričakuje, da bo stopnja brezposelnosti tudi letos in prihodnje leto vztrajala pri okoli 26 odstotkih.

Digitalno oglaševanje lani prvič prek 100 milijard dolarjev

New York, 10. januarja (STA) - Obseg sredstev za digitalno oglaševanje na svetovni ravni je lani prvič doslej presegel 100 milijard dolarjev, letos pa se bo okrepil za dodatnih 15,1 odstotka na 118,4 milijarde dolarjev, ocenjujejo v ameriški analitski hiši Emarketer.

Skladno s tem se bo povečal tudi delež digitalnega oglaševanja, ki vključuje tako spletno kot mobilno oglaševanje, v skupnem oglaševalskem kolaču. V letu 2012 je obseg sredstev za digitalno oglaševanje zasedal 19,8-odstoten delež skupnega oglaševalskega kolača v vseh medijih, letos naj bi delež porasel na 21,7 odstotka.

Podatki omenjene analitske hiše po regijah za lansko leto kažejo, da so največji, 39-odstotni delež vseh sredstev za digitalno oglaševanje prispevali v Severni Ameriki. Sledi Zahodna Evropa.

Emarketer hkrati podaja tudi oceno do leta 2016. V slednjem naj bi poraba sredstev za digitalno oglaševanje znašala 163,04 milijarde dolarjev, delež digitalnega oglaševanja v skupnem oglaševalskem kolaču pa naj bi dosegel 25,9 odstotka.

Več informacij o Emarketerjevi oceni je dosegljivih na spletnem naslovu .