Finalisti v letu 2011 so bili DiaGenomi, Intelius, Mesi, Razvoj medicinskih naprav, Modro oko in R3 (DoubleRecall), slovenski start-up pa je postalo podjetje DiaGenomi. Letos se je izboru pridružil tudi Slovenski podjetniški sklad, zato pričakujejo več prijav podjetij kot lani, ko jih je bilo 26. Vsi, ki želijo sodelovati na tekmovanju, morajo torej najkasneje do petka, 24. februarja, do polnoči izpolniti spletni obrazec na startup.si, kateremu pripnejo poslovni načrt v pdf obliki. 

Poslovni načrt mora biti vsebinsko celovit in jedrnat ter mora vsebovati tudi jedrnati povzetek ali executive summary. »Za izdelavo poslovnega načrta priporočamo uporabo priročnikov, praktičnih primerov in orodja za poslovno načrtovanje, ki so podjetnikom brezplačno na voljo v Centru poslovnega načrtovanja na www.poslovninacrt.org. Prijavljene ekipe bomo v drugi polovici marca obvestili o uvrstitvi v ožji izbor,« pojasnjuje Urban Lapajne iz Tovarne podjemov.

Tekmovanje Start:up Slovenija je lahko dobra iztočnica za nadaljnji razvoj podjetja, saj je namenjeno celovitemu spodbujanju razvoja inovativne podjetniške aktivnosti in podjetniške kulture. In s tem raste tudi ekosistem startup podjetij. »V zadnjih letih je Slovenija postala odličen inkubator za startupe - Slovenci smo kreativni ljudje, ki imamo ideje in jih znamo uresničiti. Predvsem pa smo tako majhni, da se v tem svetu med seboj več ali manj vsi poznamo in posledično lahko veliko napak, ki bi jih sicer naredili, s pomočjo kolegov, ki so že šli po tej poti, enostavno preskočimo,« meni Roni Kordiš iz podjetja Teritorij, ki je z geolokacijsko igro Oust.me lani zmagalo na Mini Seedcampu v Ljubljani in se uvrstilo v Seedcampovo družino startup podjetij, letos pa bodo konkurenca zagonskim podjetjem na Start:up Slovenija.

Na tekmovanju bo sodelovalo tudi podjetje Drugi vid, ki ga je konec minulega leta ustanovila ekipa 2ndSight, zmagovalci lanskega Imagine cupa. Podjetje je še v povojih, zato so veseli pomoči mentorjev, hkrati pa si želijo več sodelovanja posameznikov in ustanov, ki lahko izboljšajo podjetniško podporno okolje. Direktor podjetja Tine Poštuvan pravi: »Saj veste, za vsako stvar, ki jo delate, obstaja 8-letni Azijec, ki to počne trikrat bolje. In ko mi stagniramo, nas ostali prehitevajo po levi in po desni.«