Medtem sedež Tomosa Invest, krovne družbe Tomosa, ostaja v Sloveniji, v njej pa načrtujejo pospešen nadaljnji razvoj blagovne znamke Tomos. Ta s programom električnih dvokoles pridobiva dodaten zagon, so sporočili iz Hidrie.

Velik porast povpraševanja v ZDA in zahodni Evropi

"Zaznavamo velik porast povpraševanja po kolesih z motorjem na trgih ZDA in zahodne Evrope. Ob tem analize kažejo, da se bo ta trend še povečeval. Gre namreč za tržno nišo, saj kolesa z motorjem na Zahodu postajajo vse bolj množično prevozno sredstvo," je pojasnil direktor podjetja Tomos Invest Domen Bočkor.

Da bo blagovna znamka Tomos na mednarodnem trgu bolj konkurenčna, bo doprinesel tudi prenos raziskav in razvoja Tomosa na koprski tehnološki park, je prepričan direktor Tomosa Matjaž Kanduč. Tam namreč med drugim deluje tudi Hidriina poslovna enota Mototec, ki je že vrsto let eden glavnih razvojnih dobaviteljev za najprestižnejše blagovne znamke dvokoles, kot sta Ducatti in BMW.