Starbucks je med lanskim oktobrom in decembrom ustvaril 432,2 milijona dolarjev dobička oz. 57 centov na delnico, kar je 13 odstotkov več kot v zadnjem četrtletju 2011. Prihodki pa so porasli za 11 odstotkov na 3,8 milijarde dolarjev. Analitiki so napovedali dobiček v višini 57 centov na delnico in 3,85 milijarde dolarjev prihodkov.

Prodaja v lokalih po vsem svetu, ki so bili odprti najmanj leto dni, je medtem porasla za šest odstotkov. Na ameriški celini je prodaja porasla za sedem odstotkov. Praznični promet je bil zelo dober, pomagala pa je tudi prodaja novih avtomatov za kavo Verismo, ki se je začela jeseni.

V regiji, ki zajema Kitajsko in območje Azije ter Tihega oceana, je prodaja porasla za 11 odstotkov. V Evropi je bil obisk kavarn sicer večji kot v zadnjih treh mesecih leta 2011, vendar pa so se stranke odločale za cenejše proizvode in prodaja je nazadovala za odstotek.

Starbucks za letos pričakuje med 2,1 in 2,15 dolarja dobička na delnico, kar bi bilo 15 do 20 odstotkov več kot lani. Njegove delnice so se v četrtek po objavi rezultatov podražile za 0,5 odstotka na 54,85 dolarja. Sicer pa so se delnice Starbucksa lani v primerjavi z letom 2011 podražile za 17 odstotkov.