Panasonic je v prvem devetmesečju tekočega poslovnega leta v primerjavi z enakim obdobjem leto prej čisto izgubo skorajda podvojil, prihodki od prodaje pa so se znižali za 8,8 odstotka na 5440 milijard jenov (43,3 milijarde evrov). Padec prihodkov v družbi pripisujejo slabši prodaji tankih televizorjev.

Panasonic je sicer iz poslovanja beležil dobiček v višini 121,95 milijarde jenov (približno 972 milijonov evrov), pozitiven rezultat pa je bil predvsem posledica znižanja fiksnih in materialnih stroškov.

Tudi Sharp je glede na enako obdobje leto prej v prvih devetih mesecih poslovnega leta podvojil čisto izgubo, pozitiven izid iz poslovanja v tretjem četrtletju v višini 2,6 milijarde jenov (20,7 milijona evrov) pa je vendarle vnesel kanček optimizma.

V devetmesečju je Sharp medtem ustvaril 166,23 milijarde jenov (1,3 milijarde evrov) izgube iz poslovanja, kar je 6,4 odstotka manj kot leto prej.

Upad povpraševanja na svetovni ravni je japonske proizvajalce elektronike precej prizadel, k slabšemu poslovanju pa precej prispevajo tudi visoki stroški programov prestrukturiranja družb in močan tečaj jena. Tako Panasonic kot Sharp se soočata še z zniževanje kreditnih ocen in rekordnimi izgubami.