Načrt postavlja v ospredje ključno vlogo izobraževanja in usposabljanja pri vzgoji novih generacij podjetnikov, ki naj bi spodbujalo ustanavljanje novih podjetij. Podatki namreč kažejo, da od 15 do 20 odstotkov dijakov, ki so v srednji šoli vključeni v podjetniške programe, pozneje ustanovi svoje lastno podjetje.

Načrt vključuje tudi posebne ukrepe za spodbujanje podjetništva med mladimi, ženskami, starejšimi, migranti in brezposelnimi, saj zaradi visoke ravni brezposelnosti v EU ostajajo človeški viri, zlasti med ženskami in mladimi, neizkoriščeni, del načrta pa je tudi odpravljanje ovir na poti do podjetništva, in sicer z ambicioznimi ukrepi, ki so v pomoč podjetjem v začetni fazi poslovanja in novim podjetjem ter omogočajo lažji prenos lastništva podjetja, boljši dostop do financiranja ter drugo priložnost po stečaju za poštene podjetnike.

Poleg tega si bo Komisija še naprej prizadevala za poenostavitev upravnih postopkov za podjetnike. Pri izvajanju akcijskega načrta bo sodelovala z državami članicami, poslovnimi organizacijami in ustreznimi zainteresiranimi stranmi, izdelan pa bo tudi načrt z določenimi cilji in datumi za otipljive rezultate, so še sporočili iz predstavništva Evropske komisije.