Vsaki priložnosti se moramo prilagoditi, tudi s kadri in z znanjem. Pri poslovanju s tujimi naročniki, ki jih imamo kar precej, samo angleščina pač ni dovolj. Vsaj ne za nas. Vsakemu naročniku se želimo čim bolj približati, zato se na primer dva sodelavca prav zdaj učita ruščino, sodelavka pa izpopolnjuje italijanščino. Usmerjenost na tuje trge pa je le en kamenček v mozaiku skrivnosti našega uspeha. Vam razkrijem še druge? Raznolika struktura naše skupine podjetij je recimo dodaten »plus«. Ukvarjamo se pač z več različnimi posli, saj ni dobro staviti vsega na enega konja, sploh v teh časih. Tako smo se bolje prilagodili novim razmeram ter ohranili prožnost v skupini. Resda je recesija zaprla določene priložnosti, odprla pa je nove in po propadu vseh večjih gradbincev so med njimi zagotovo tudi nepremičnine. S pravimi osebnimi stiki in inovativnimi oblikami promocije dosegamo nove naročnike. Dodatna referenca je tudi naša direktorica Polona Urh, ki ji je Slovenski inštitut za revizijo podelil naziv aktivne preizkušene računovodkinje; tudi na podlagi tega pridobivamo nove posle. Polona veliko tudi piše za medije in tako še dodatno povečuje našo prepoznavnost.

Vsi skupaj v naših podjetjih imamo zelo različna znanja. K uspehu skupine v celoti pa po mojem mnenju zelo veliko pripomore tudi - ali celo predvsem - zelo visoka izobrazba zaposlenih in bogate izkušnje. In smo spet pri znanju. In takoj potem pri zaupanju. Priznam, sam ne vem, ne zmorem in tudi nočem delati vsega. Zato pa je ključna ekipa in zaupanje sodelavcem. Sam večino delovnega časa razmišljam, iščem nove rešitve in priložnosti ter skrbim za smer naše skupine. Ves čas pravzaprav »skeniram« in zbiram informacije. To početje vam sicer lahko olajšajo različne tehnike in viri, ki se jih nekaterih tudi sam z veseljem poslužujem. Prebiram recimo številne izvorne vire javnih objav. Kasneje pa največkrat laično zapisane priložnosti spremljam še v medijih, ki pogosto razkrijejo še druge koristne in »mehke« informacije.

Da ima informacija danes izjemno veliko vrednost, mi najbrž niti ni treba posebej razlagati. Zato pa moram biti vedno na tekočem; da vem, kaj bo na primer med nepremičninami prihodnji mesec top naložba. Ali kateri evropski in nacionalni razpisi so aktualni in zanimivi. No, na koncu je maso informacij treba še selekcionirati in še enkrat jih preverim znotraj naše delovne ekipe. S sodelavci se pogovorimo, kaj bomo z njimi naredili, kako bomo unovčili koristne informacije in s tem povezane dobre poslovne priložnosti, komu jih bomo ponudili. Ko je to jasno, gremo v akcijo. Naročniku pridemo naproti z informacijo in rešitvijo, ki smo ju našli in se nam zdita zanj primerna. In to mu potem tudi ponudimo.

Znanje, zaupanje in pravi ljudje, ki verjamejo v neko idejo, so edina garancija za poslovni uspeh. Ustvarite si svoj »dream team«.. Prav ljudje so namreč tisti, ki delu dajo kakovost in dodano vrednost. Tisti, ki pomagajo uresničevati sanje in presegati zastavljene cilje. In ko vsak od sodelavcev prispeva svoj kamenček znanja v mozaik, ko si zaupamo, da bo vsak kakovostno opravil svoje delo, lahko skupaj ustvarimo večjo sliko in žanjemo uspehe. Kako že pravijo? V slogi je moč. In več znaš, več veljaš. No, klišeji ali ne, tako smo letos skupaj s sodelavci dobili tudi nagrado Gospodarske zbornice Slovenije za najboljši računovodski servis v kategoriji srednjih servisov.