Mikro, mala in srednje velika podjetja (MSP) imajo pomembno vlogo pri pospeševanju konkurenčnosti evropske industrije, saj predstavljajo 95 odstotkov vseh podjetij v EU, v Sloveniji pa 99,7 odstotkov. Številne raziskave potrjujejo, da so ta podjetja bolj prožna kot velika podjetja ter se lažje in hitreje prilagajajo novim in spremenjenim potrebam tržišča. Nove priložnosti ter izzive za MSP omogočata prav hitro spreminjajoče se tehnološko okolje ter globalizacija trgov. Kljub splošnem zavedanju, da je malo gospodarstvo za Slovenijo ključnega pomena ter da njegov nadaljnji razvoj zahteva ustrezno institucionalno (državno) podporo, je bilo na tem področju v zadnjih dveh desetletjih storjenega bore malo.

Če MSP ne moremo zagotoviti denarja, potem bi jim lahko pomagali vsaj tako, da bi zagotovili učinkovit pretok znanja iz univerz in inštitutov ter jim tako pomagati ohranjati konkurenčni položaj na tržišču, saj Slovenija navkljub vsemu premore kar nekaj ustvarjalnega potenciala, menijo na Fakulteti za management, a na drugi strani ugotavljajo, da je še večja težava kot razvoj novih idej in proizvodov prenos teh v poslovno prakso, še posebej pri MSP.

V okviru projekta CEBBIS, katerega namen je povečanje konkurenčnosti MSP na mednarodnih trgih s ponujanjem sektorsko specifične podpore inovacijam na osnovi IKT aplikacij, so tako oblikovali »servisni center«, oziroma Center inovativnega doživetja. Gre za inovativno spletno platformo, virtualni center, ki služi promociji in nudi stičišče akademskih aktivnosti in gospodarstva. »Pri izvajanju aktivnosti je partnersko vključen tudi Univerzitetni inkubator Primorske, s katerim sodelujemo predvsem pri izvedbi uspešnega projekta Inovacijske šole – Mikrobiz, ki je bil partnerjem projekta CEBBIS predstavljen tudi kot primer dobre prakse,« so pojasnili na Fakulteti za management.

Spletno platforma oziroma Center inovativnega doživetja združuje več socialnih omrežij namenjenih izmenjavi znanj in izkušenj ter promociji obojestranskih aktivnosti kot npr. Facebook in Twitter, podjetjem pa omogoča, da lahko na portalu vseskozi »ponujajo« svoje podjetniške izzive, ki jih bomo nato poskušali rešiti v okviru Inovacijske šole. Komunikaciji in podpori sodelovanja služi tudi platforma Mikrobiz, ki je rezultat enega od predhodnih projektov FM.