Nabergojevo podjetje Iddiction zdaj šteje 27 ljudi, 12 jih je v Silicijevi dolini, preostali inženirji pa aplikacije razvijajo v Sloveniji. Mladi marketingarji so v pogovoru z Nabergojem ugotovili predvsem dejstvo, da je v Sloveniji neuspeh povsem drugače definiran kot v ZDA. Tu ga namreč podjetniki razumejo kot del razvojnega procesa. V podjetništvu gre torej bolj za idejo »poskusimo neuspeti, pa bomo videli, kaj zares deluje«, je dejal Nabergoj, ki za svoje podjetje pravi, da je ves čas na robu med neuspehom in uspehom, tako da vsak sproti sprejema odločitve in išče rešitve, s katerimi bi se neuspehu lahko izognili. Pri tem je vedno v naboru nekaj predlogov, kako bi se zadeva lahko odvijala, pa čeprav veš, da jih nekaj ne bo delovalo, je dodal.

Nabergoj je sicer prepričan, da gre v poslu predvsem za zaupanje samemu sebi in prepričanje, da boš uspel, če boš dal vedno vse od sebe. Morda ti bo večkrat spodletelo, enkrat pa bo prišel tudi uspeh, je dejal. Pri tem po njegovem niti ni toliko pomembna ideja kot strast do nekega področja, kjer verjameš, da bi ti lahko nekaj naredil bolje, meni podjetnik, ki se je v podjetniške vode spustil že v najstniških letih, natančneje pri 18 letih, ko enostavno ni več zmogel prebavljati snovi na ekonomski srednji šoli.

V ZDA je prišel pred petimi leti in je pričel od začetka, pa čeprav je že imel precej izkušenj iz Slovenije. Zdaj z ekipo v Iddictionu razvija aplikacije, med njimi je pravi hit App-o-Day, ki uporabnikom pametnih telefonov in tabličnih računalnikov vsak dan ponudi brezplačen prenos izbrane aplikacije, pa tudi sicer iz podjetja prihajajo viralne aplikacije, najpogosteje igre. Veliko aplikacij sicer razvijajo zunanje ekipe, ki jim Iddiction pomaga kot založnik, torej jih pri tem finančno in strokovno podpirajo ter pomagajo prodati, nato pa dobijo delež od prodanih aplikacij.

V podjetju sanjajo velike cilje. Letos nameravajo na trg poslati od 10 do 15 novih iger, v prihodnje pa zavzeti mesto največjega založnika aplikacij. Trg je sicer velik in pospešeno raste, vendar je Iddiction na dobri poti, saj so že zdaj med petimi največjimi založniki aplikacij na svetu. »Naš namen je delati vedno bolje, ker bo število aplikacij raslo, zato bo treba biti v ospredju,« preprosto in jasno o ciljih podjetja pravi njegov ustanovitelj Andrej Nabergoj.