Spletna mesta družbe Dnevnik, d.d., uporabljajo piškotke

Nova evropska direktiva zahteva, da od vas pridobimo soglasje za namestitev piškotkov na računalnik in vam omogočimo upravljanje z njimi. Dnevnik, d.d., uporablja piškotke, ki so nujno potrebni za delovanje strani, analitične piškotke, ki nam olajšajo izboljševanje uporabniške izkušnje, ter piškotke zunanjih partnerjev, kot so oglasni piškotki, s katerimi vam ponujamo relevantne oglase.

S klikom na spodnji gumb soglašate z uporabo piškotkov.

 Strinjam se

  • Kaj so piškotki in kako delujejo »

    Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih vaš računalnik shrani ob prvem obisku spletne strani. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni vašo napravo in nastavitve, ki ste si jih izbrali.

  • Spremeni nastavitve piškotkov »

    Nastavitve piškotkov lahko kadarkoli spremenite tudi na povezavi »O piškotkih« na dnu strani.

RSS

V svetu aplikacij in iger

Strokovna ekskurzija mladih marketinških in podjetniških navdušencev Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije se je včeraj nadaljevala v podjetju Iddiction, ki ga vodi podjetnik Slovenec Andrej Nabergoj, ki je velike uspehe doživljal že v podjetju Outfit7 z govorečim mačkom Talking Tom.

Foto: Maja Hanc

Nabergojevo podjetje Iddiction zdaj šteje 27 ljudi, 12 jih je v Silicijevi dolini, preostali inženirji pa aplikacije razvijajo v Sloveniji. Mladi marketingarji so v pogovoru z Nabergojem ugotovili predvsem dejstvo, da je v Sloveniji neuspeh povsem drugače definiran kot v ZDA. Tu ga namreč podjetniki razumejo kot del razvojnega procesa. V podjetništvu gre torej bolj za idejo »poskusimo neuspeti, pa bomo videli, kaj zares deluje«, je dejal Nabergoj, ki za svoje podjetje pravi, da je ves čas na robu med neuspehom in uspehom, tako da vsak sproti sprejema odločitve in išče rešitve, s katerimi bi se neuspehu lahko izognili. Pri tem je vedno v naboru nekaj predlogov, kako bi se zadeva lahko odvijala, pa čeprav veš, da jih nekaj ne bo delovalo, je dodal.

Nabergoj je sicer prepričan, da gre v poslu predvsem za zaupanje samemu sebi in prepričanje, da boš uspel, če boš dal vedno vse od sebe. Morda ti bo večkrat spodletelo, enkrat pa bo prišel tudi uspeh, je dejal. Pri tem po njegovem niti ni toliko pomembna ideja kot strast do nekega področja, kjer verjameš, da bi ti lahko nekaj naredil bolje, meni podjetnik, ki se je v podjetniške vode spustil že v najstniških letih, natančneje pri 18 letih, ko enostavno ni več zmogel prebavljati snovi na ekonomski srednji šoli.

V ZDA je prišel pred petimi leti in je pričel od začetka, pa čeprav je že imel precej izkušenj iz Slovenije. Zdaj z ekipo v Iddictionu razvija aplikacije, med njimi je pravi hit App-o-Day, ki uporabnikom pametnih telefonov in tabličnih računalnikov vsak dan ponudi brezplačen prenos izbrane aplikacije, pa tudi sicer iz podjetja prihajajo viralne aplikacije, najpogosteje igre. Veliko aplikacij sicer razvijajo zunanje ekipe, ki jim Iddiction pomaga kot založnik, torej jih pri tem finančno in strokovno podpirajo ter pomagajo prodati, nato pa dobijo delež od prodanih aplikacij.

V podjetju sanjajo velike cilje. Letos nameravajo na trg poslati od 10 do 15 novih iger, v prihodnje pa zavzeti mesto največjega založnika aplikacij. Trg je sicer velik in pospešeno raste, vendar je Iddiction na dobri poti, saj so že zdaj med petimi največjimi založniki aplikacij na svetu. »Naš namen je delati vedno bolje, ker bo število aplikacij raslo, zato bo treba biti v ospredju,« preprosto in jasno o ciljih podjetja pravi njegov ustanovitelj Andrej Nabergoj.

Reproduciranje, povzemanje in citiranje vsebin je dovoljeno ob pogojih in na način, ki so navedeni tukaj.

Komentarji

Uredništvo Dnevnik.si spodbuja razpravo uporabnikov o novinarskih prispevkih. Uporabnike poziva, naj pri izražanju mnenj upoštevajo pravila komentiranja. V prizadevanju za preprečevanje sovražnega govora na spletu, ki je po zakonu kazniv, smo se pridružili nacionalnemu projektu Spletno Oko. S klikom na gumb Spletno Oko lahko prijavite komentar, za katerega domnevate, da je sovražen. Prijavo prejmeta upravitelj portala in prijavna točka Spletno Oko, ki jo obravnava le v primeru izpolnjenih kriterijev domnevno nezakonite vsebine.

Prijavi sovražni govor

Prva kotacija Osveženo: 02.09.2014, 13:04
GRVG 6,89 0,00%
IEKG 1,11 -0,89%
KRKG 63,71 -0,45%
LKPG 26,90 -0,37%
MELR 79,00 -2,47%
PETG 305,00 3,72%
POSR 15,38 1,18%
TLSG 128,50 -1,83%
ZVTG 24,40 -0,41%