Zavod RS za zaposlovanje je v sodelovanju z Združenjem Manager in v partnerstvu z Dnevnikom izpeljal že 13. Zaposlitveni izziv, ki so ga pripravili v podjetju Halcom, sicer najboljšem zaposlovalcu Zlate niti 2007 v kategoriji srednje velika podjetja. Nova Halcomova sodelavka je postala Zala Bricelj, ki bo opravljala naloge vodje produktnega marketinga, saj je po mnenju izborne komisije Halcoma najbolje rešila problemsko nalogo podjetja, povezano s sodobnimi digitalnimi marketinškimi izdelki.

»Zaradi reorganizacije našega zavoda sem bila brezposelna od 1. aprila, torej sem razmeroma hitro spet dobila službo. Dejstvo, da sem brez službe, je bilo zame, ki sem bila prej zelo intenzivno vpeta v delo, velik izziv. Najprej je to izziv za um, nato pa tudi za telo in celotno življenje. Zaposlitveni izziv je projekt, ki je res zaupanja vreden, v reševanju problemske naloge pa smo vsi kandidati zelo uživali. Prav so mi prišle vse dosedanje delovne izkušnje, pomembno pa je tudi to, da se rad učiš. Tak posameznik ima zagotovo boljše zaposlitvene možnosti,« je dejala Zala Bricelj.

Zaposlitveni izziv je projekt spodbujanja zaposlovanja in je v letu 2011 nastal kot želja najboljših zaposlovalcev, da tudi v praksi pokažejo, da so družbeno odgovorni in da imajo posluh za prve iskalce zaposlitve oziroma mlade brezposelne ljudi. Zato so sprva zaposlovali predvsem mlade, pozneje pa so zaposlitev zagotovili tudi invalidom in starejšim strokovnjakom. Zaposlitveni izziv poteka s tekmovanjem izbranih kandidatov, ki so brezposelni, ali drugih iskalcev zaposlitve, ki so prijavljeni pri Zavodu RS za zaposlovanje, z ustrezno izobrazbo in delovnimi izkušnjami glede na prosto delovno mesto, ki ga objavi sodelujoče podjetje, kandidati pa se med seboj pomerijo v reševanju problemske naloge.

Najboljši med izbranimi kandidati, ki z odličnostjo reši nalogo, dobi priložnost za zaposlitev pri delodajalcu za najmanj eno leto. Prvi Zaposlitveni izziv so izpeljali v Si.mobilu, kjer so v svoje delovno okolje sprejeli dva kandidata, ki sta pri njih sedaj zaposlena za nedoločen čas. Mavricija Batič, v. d. direktorice zavoda, je dejala, da verjame, da bodo izpeljali še veliko tovrstnih izborov in da bo ta praksa kot odlična prepoznana v čim širši javnosti.

Halcom trenutno zaposluje 170 ljudi. Podjetje, ki je bilo leta 2003 prepoznano za zlato gazelo, bo letos zaradi svoje rasti, kot je poudaril dr. Marko Valjavec, glavni izvršni direktor, zaposlilo še 23 ljudi. Podjetje trenutno deluje na desetih trgih, Halcomove rešitve za e-bančništvo pa uporablja več kot 150.000 poslovnih uporabnikov. V Halcomu poudarjajo, da uspeha podjetja ni mogoče izmeriti zgolj s finančnimi kazalniki, pač pa je zelo pomembna tudi vloga podjetja pri izpolnjevanju širšega družbenega poslanstva.

Valjavec je pohvalil zavodov inovativni pristop pri iskanju zaposlenih, hkrati pa upa, da se bo zanj odločilo še več podjetij. Z njim sta se strinjali tudi dr. Anja Kopač Mrak, ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ter Sonja Šmuc, izvršna direktorica Združenja Manager.