BMW je lani povečal prodajo za 7,9 odstotka na 2,12 milijona osebnih avtomobilov znamk BMW, Mini in Rolls-Royce ter že četrto leto zapored zabeležil rekordno prodajo, je poročala francoska tiskovna agencija AFP. Vodja prodaje pri BMW Ian Robertson je povedal, da je skupina zastavljeni cilj - prodati več kot dva milijona avtomobilov - dosegla prej, kot je bilo načrtovano. Poudaril je, da si BMW tudi letos obeta dobre poslovne rezultate.

Iz Daimlerja pa so sporočili, da so lani prodali 1,74 milijona avtomobilov, kar je 11,4 odstotka več kot leto prej. Pri tem se je prodaja avtomobilov znamke Smart zmanjšala za 11 odstotkov na nekaj manj kot 90.000 avtomobilov, medtem ko so vozil znamke Mercedes-Benz prodali 1,65 milijona oz. 12,9 odstotka več kot leta 2013.

"Mercedes-Benz je na poti uspeha. Najboljša prodaja v naši zgodovini kaže, da se naša strategija obrestuje," je dejal izvršni direktor Daimlerja Dieter Zetsche.

Največjemu evropskemu avtomobilskemu proizvajalcu Volkswagnu je lani uspelo to, kar ni še nikomur: kot prvi doslej je prodal več kot deset milijonov avtomobilov v enem letu. Ta mejnik so v koncernu nameravali sprva doseči šele leta 2018, a prvi mož koncerna Martin Winterkorn je že pred časom dejal, da bi bil lahko dosegljiv že v letu 2014.

Prodajo več kot deset milijonov avtomobilov v letu dni načrtujejo tudi v japonskem tekmecu Toyota, a podatkov za leto 2014 še niso objavili.

Da je koncern Volkswagen dosegel magično mejo deset milijonov prodanih vozil, so najbolj zaslužne znamke matične družbe Volkswagen s 6,12 prodanimi avtomobili, kot tudi znamki avtomobilov višjega razreda Audi (1,74 milijona) in češke hčerinske družbe Škoda (1,04 milijona). K rekordu koncerna pa so prispevale tudi znamke Porsche, Seat, MAN in Scania.

Količina prodanih avtomobilov sicer sama po sebi še ni merilo za uspeh, te številke komentira nemška tiskovna agencija dpa. Bolj pomembno namreč je, koliko denarja proizvajalci zaslužijo na posamezen avtomobil - in tu Toyota trenutno Volkswagen povsem zasenči.