Zato smo se na vidnega poslanca SD, ki je v preteklosti nasprotoval prodaji Mercatorja, obrnili z naslednjimi vprašanji. Zanimalo nas je, zakaj je letos na veliko kupoval delnice Pivovarne Laško in ali je to povezano z pričakovanji uspešnega zaključka prodaje Mercatorja. Ali je morda pri vladi, ali pri katerem od odločevalcev kadarkoli lobiral za prodajo Mercatorja in ali jih namerava v kratkem prodati, glede na to, da je cena občutno višja kot v času nakupa.

»Vse sem prijavil komisiji za preprečevanje korupcije (KPK),« je zagotovil Han in povedal, da je nad rastjo cene delnice v zadnjih dneh šokiran. Še pred nakupom si je namreč dejal, da bi bil več kot zadovoljen, če bo cena delnic Pivovarne Laško zrasla na devet ali deset evrov, kaj šele na aktualnih 15 evrov. »Njihova vrednost je že tako visoka, da bi jih lahko prodal,« je dejal. Kljub temu je prepričan, da imajo delnice Pivovarne Laško velik potencial, pravi čas za njihovo prodajo pa bi bil, ko bo cena dosegla od 18 do 20 evrov na delnico. S tem bi zanje iztržil vsaj 150.000 evrov.

Han nam je zaupal, da je v preteklosti vlagal sredstva v vzajemne sklade in da sta pred časom s soprogo najela posojilo, z njim pa med drugim kupila okrog 6000 delnic Pivovarne Laško in nekaj drugih vidnih slovenskih podjetij. Tako so mu namreč svetovali upravljavci premoženja, kot tudi, da naj kupi dodatne delnice pivovarne.

Han je s pivovarno tudi poslovno povezan. Podjetje M&M International, ki je v lasti družine, natančneje Marjane Han, je namreč dobavitelj Pivovarne Laško. Tej med drugim prodaja napise za steklene površine in vozila. Podjetje je leta 2012 ustvarilo skoraj 1,3 milijona evrov prihodkov, posli s pivovarno pa mu prinesejo okoli četrtino tega zneska.