Skupno 55 podjetjem iz kluba, med katerimi so tudi Elektronček, Akrapovič, Seaway Design, Ržišnik Perc, Magneti Ljubljana, Lotrič Meroslovje in Blažič Robni trakovi, je lani čisti dobiček uspelo povečati za več kot 20 odstotkov, na 27,4 milijona evrov. In to v letu, ko se je dobiček celotnega slovenskega gospodarstva znižal za dve tretjini, na le še dobrih 160 milijonov evrov. Podjetja, vključena v klub, so lani svoj kapital povečala za več kot desetino, delež dolgov v financiranju pa znižala na 44 odstotkov, kar je bistveno pod slovenskim povprečjem. Pri tem pa jim je lani uspelo ohraniti tudi število zaposlenih (skupno 3520), medtem ko se je povprečna dodana vrednost na zaposlenega zvišala na visokih 47.000 evrov.

»Skrbimo za svoja podjetja, pri porabi sredstev pa pazimo na vsak evro in skušamo s čim manj sredstvi ustvariti čim več,« je razliko med njimi in podjetji v državni lasti strnil lastnik Elektrončka Joc Pečečnik. Kot ga je dopolnil Igor Akrapovič, svojih podjetij niso zgolj predali v roke menedžerjem, temveč se obnašajo kot aktiven lastnik. »Ko ena politična opcija zmaga na volitvah, se v naslednjih dveh letih v državnih podjetjih odvijejo čistke. Potem ko so nastavljeni vsi kadri, se znova zamenja vlada, zgodba pa ponovi,« je dodal Pečečnik, prepričan, da njegova družba dveh takšnih čistk ne bi preživela. mp