Celovite informacije o poslovanju v lanskem letu in v prvem četrtletju letošnjega leta so dostopne tudi na samostojnem spletnem mestu lp2013.triglav.eu in v zavihku Odnosi z investitorji na strani triglav.eu. Rdeča nit letnega poročila Skupine Triglav za leto 2013 je strategija družbe, ki je z vizijo, da posluje dobičkonosno in varno, usmerjena v leto 2017.

Za aktualno razvojno obdobje Skupine Triglav so značilne osredotočenost na zavarovalništvo, dobičkonosnost in varnost poslovanja ter preudarna in selektivna širitev. Prav vztrajno uresničevanje teh usmeritev je bistveno pripomoglo, da vodilna zavarovalno-finančna skupina v regiji Adria tudi v teh zahtevnih gospodarskih razmerah ohranja visoko finančno stabilnost.

Ohranjena in jasna smer

»Ohranjamo smer: dobičkonosnost, varnost« je osrednje sporočilo predstavitve poslovnih rezultatov za preteklo leto in prihodnjih usmeritev Skupine Triglav. V tem mediju so izpostavljeni uresničeni strateški cilji družbe na področju donosnosti in varnosti poslovanja ter razvojna strategija do leta 2017, ki je prilagojena spremenjenim tržnim okoliščinam. Na ta način se želijo odzvati na makroekonomske vplive, ublažiti pričakovani padec premije, ustvariti rast na tujih trgih in utrditi vodilni položaj na slovenskem trgu. Poslanstvo in vizija Skupine Triglav ostajata nespremenjena, usmerjena sta v dobičkonosno in varno poslovanje, s čimer ustvarjajo varnejšo prihodnost.

Na spletnem mestu lp2013.triglav.eu boste v letnem poročilu za preteklo leto med drugim našli pojasnila za posamezne segmente poslovanja, računovodske izkaze in napovedi za letošnje leto.

Za izboljšanje uporabniške izkušnje je letno poročilo predstavljeno na spletnem mestu, izdelanem v odzivnem oblikovanju, ki omogoča dostop prek različnih naprav (tudi tabličnih računalnikov, prenosnikov, pametnih telefonov) in brskalnikov.

Spletni video s tekačem na dolge proge

Na spletnem mestu lp2013.triglav.eu si lahko ogledate tudi zanimiv video o poudarkih iz razvojne strategije Skupine Triglav do leta 2017, ki tudi v teh zahtevnih gospodarskih razmerah vztrajno uresničuje svoje usmeritve. Spletni video je nastal v sodelovanju z Davidom Kaduncem, priznanim ultramaratoncem in ambasadorjem Triglav teka.