Ni veliko manjkalo, da bi Steklarna Rogaška konec leta 2013 končala v rokah ambicioznih štajerskih podjetnikov, ki so nameravali družbo skoraj v celoti prevzeti z dolžniškimi viri in jo tako skoraj gotovo izpostaviti grožnji izčrpavanja. A cerkvena družba Metropolitana, ki je Steklarno Rogaška prodajala kot zastavni upnik Zvona Ena Holdinga, je na koncu v skupini WWRD, vodilni svetovni ponudnici prestižnih izdelkov za dom, vendarle našla stabilnega lastnika, pod okrilje katerega sodijo tudi uveljavljene blagovne znamke, kot so Waterford, Royal Doulton in druge.

Bojazni nekaterih, da bi po spremembi lastništva Steklarna Rogaška proizvajala le za blagovno znamko Waterford, s katero pri dodelavnih poslih sodeluje že vrsto let, se vsaj za zdaj niso uresničile. Na vprašanje, ali se po prevzemu morda le usmerjajo bolj v dodelavne posle, v družbi niso odgovorili, a po neuradnih informacijah je kolekcija za bližajoči se ugledni sejem v Frankfurtu pripravljena pod blagovno znamko Steklarna Rogaška, ki je ohranila tudi lastno prodajalno v New Yorku. Lani je steklarna v obnovo talilne peči za kristal, ki lahko stali 24,5 milijona ton kristala na dan, vložila 1,5 milijona evrov. Ker je obstoječa talilna peč za kristalinsko steklo negospodarna, povpraševanje po barvnem steklu visoke kakovosti pa se zvišuje, jo nameravajo v družbi letos prenoviti. Z naložbo, vredno 1,7 milijona evrov, bodo hkrati znižali izpuste in znižali porabo energije. Načrtujejo tudi 1,6 milijona evrov vredno naložbo v novo kislinsko polirnico.

V družbi so lani investirali tudi v prenovo proizvodnih prostorov in varnost zaposlenih ter boljše razmere za njihovo delo. Novi lastnik je število zaposlenih ohranil pri okoli 870 delavcev, hkrati pa začel vlagati v njihovo izobraževanje.

Koliko prihodkov so dosegli lani, v Steklarni Rogaška še niso razkrili, leto 2013 pa so končali z 32 milijoni evrov prihodkov od prodaje. Pri tem je konsolidirana izguba znašala 11,4 milijona evrov.