Prva tragedija, ki se je prevozniku pripetila marca letos, je bilo izginotje letala MH370 na poti iz Kuala Lumpurja v Peking, na katerem je bilo 227 potnikov in 12 članov posadke. Kaj se je zgodilo z letalom, še danes ni znano. Julija pa je bilo nad Ukrajino sestreljeno še eno letalo te družbe, v nesreči je življenje izgubilo 283 potnikov in 15 članov posadke.

Čeprav celotne krivde za drugo nesrečo ne gre pripisati zgolj letalskemu prevozniku, pa so se mu potniki začeli izogibati. Malaysia Airlines je sicer že pet let pred tragedijama poslovala v rdečih številkah, nesrečam in slabemu slovesu navkljub pa v družbi še niso obupali.

»Dnevno izgubijo okoli 1,6 milijona evrov,« je prepričan profesor na Harvardu, Oliver McGee. Da bi skušali privabiti več potnikov, se je družba zatekla k številnim ugodnim ponudbam in popustom, a jim nič ne pomaga (iz Kuala Lumpurja lahko z Malaysia Airlines v Peking letite že za 180 evrov, medtem ko je pri drugih ponudnikih cena vsaj dvakrat višja).

Možna je tudi prenova blagovne znamke s spremembo imena ter prestrukturiranjem zaposlenih, o čemer smo že poročali. A tudi z vsemi temi spremembami si je težko predstavljati, da bi si letalska družba lahko (popolnoma) opomogla po takšnih dveh nesrečah.