Za celovitejši prikaz okoliščin in širšega konteksta v članku obravnavane tematike želimo pojasniti, da so trije člani uprave (njen predsednik Janko Medja ter člana Blaž Brodnjak in Nima Motazed) aprila in maja 2013, neposredno po nastopu ciprske krize, v NLB vezali depozite višjih vrednosti, tudi takih, ki presegajo mejo 100.000 evrov, do katere za bančne vloge jamči RS. Posebej poudarjamo, da za vse tri člane uprave velja, da so depozite vezali po takrat veljavnih tržnih pogojih in obrestnih merah, pri čemer so delovali, kot vedno delujejo, skladno s pravili in najvišjimi etičnimi merili.

Zato izrecno zanikamo navedbe v članku Vesne Vuković in Matjaža Polaniča z naslovom „Janko Medja za 300 evrov obrnil celotno NLB“, da bi član uprave Nima Motazed prejel ugodnejšo obrestno mere za svoj depozit v NLB „od najvišje dopustne v tistem času“.

Prav tako izrecno zanikamo navedbo v istem članku, da bi za depozit g. Motazeda banka naredila kakršnokoli izjemo. Izrecno zanikamo navedbo, da bi uprava NLB, njen predsednik Janko Medja in član Blaž Brodnjak, kot večkrat namiguje članek, odobrila kolegu Motazedu ugodnejšo obrestno mero. Ker naslov članka navaja, da je v zvezi z domnevno odobritvijo ugodnosti za člana uprave Motazeda domnevno imel pobudo sam predsednik uprave Janko Medja, izrecno zanikamo kakršnokoli osebno vključenost predsednika uprave v kakšno tako ali podobno aktivnost, ki jo članek zmotno opisuje.

Tovrstni postopki v banki vedno potekajo na pobudo pristojnih strokovnih služb in skladno z veljavnimi pravili, ki veljajo za vse stranke. V konkretnem primeru so strokovne službe resnično pričele postopek presoje za odobritev ugodnejše obrestne mere, pri čemer so obravnavale g. Motazeda enakovredno katerikoli drugi stranki privatnega bančništva, in ga je banka skladno s pravili zaključila brez odobritve kakršnekoli izjeme. G. Motazedu je banka odobrila tako obrestno mero, kot bi jo lahko prejela katera koli druga stranka za enako ročnost in višino depozita.

Dodajamo, da uprava NLB v tekočem mandatu ni sprejela niti nobenega drugega sklepa, ki bi vseboval kakršnokoli ugodnejšo obravnavo pri depozitih, posojilih ali katerihkoli drugih storitvah iz dejavnosti banke za kateregakoli njenih članov.

Banka je torej tudi v primeru odobritve obrestne mere za depozit člana uprave Nime Motazeda ravnala dosledno s pravili in etičnimi merili.

NLB Korporativno komuniciranje