Google se je tako spustil v boj z družbo Apple, ki si prav tako poskuša izboriti vodilno mesto pri digitalni distribuciji filmov in televizijskih vsebin, je poročal Financial Times. Google bo s pomočjo svojega brskalnika in spletne strani Youtube uporabnike usmerjal na novo storitev, ki jo bo prvotno najverjetneje zagnal v ZDA, nato pa postopoma še v drugih državah. Pogajanja naj bi potekala že več mesecev, v zadnjih tednih pa naj bi jih močno pospešili zaradi zaostrovanja boja med konkurenčnimi družbami. Apple naj bi še ta teden predstavil izboljšano različico povezave med televizijskimi sprejemniki in spletom. Ponudnik filmov Netflixs poskuša pridobiti pravice za digitalno predvajanje filmov, družba Hulu, ki je v lasti družb Walt Disney, News Corp in NBC Universal, pa načrtuje prvo javno prodajo delnic, s katero naj bi pridobila dve milijardi evrov svežega kapitala.

Googlov projekt je v Hollywoodu sprožil vznemirjenje, saj si filmski studii prizadevajo najti nove vire prihodkov, ki bi nadomestili močno padajoče prihodke od prodaje DVD. Uporabnike naj bi ogled novejših filmov stal okoli pet dolarjev, dostopni pa naj bi bili od dne izdaje DVD dalje. Youtube beta različico programa testira od januarja letos.