Podjetje Comtrade je za področje turizma razvilo družino aplikacij Voyego, ki predstavljajo prihodnost turističnih storitev. Zbirka rešitev temelji na 360-stopinjskem pristopu k potnikom in ponuja rešitev za rezervacije, zmogljivo spletno in mobilno trgovino ter sistem za zagotavljanje zadovoljstva strank.

»Uporabniki hotelskih storitev postajajo čedalje bolj zahtevni, zaradi česar hotelirji iščejo nove načine, kako ustreči njihovim željam in potrebam. Potrošniki informacije največ iščejo po spletu ter zahtevajo hitre, enostavne in ugodne rešitve. Približno tretjina vseh nakupov turističnih storitev je opravljenih po spletu, strmo pa narašča tudi splošni trend spletnega nakupovanja s pomočjo mobilnih naprav,« ugotavljajo v podjetju Comtrade, kjer so zato izkoristili ta potencial in razvili nov prodajni kanal Voyego, zbirko aplikacij v oblaku, ki zajema najnovejše tehnološke trende ter odgovarja na zahteve nove generacije gostov in uporabnikov turističnih storitev.

Zbirka aplikacij Voyego zajema vse faze, ki so ključne za zadovoljstvo potrošnika. Voyego Booking tako ponuja rešitev za rezervacije na mobilnih napravah in spletu, Voyego On-the-go je mobilna aplikacija s 360-stopinjskim pristopom k potnikom, Voyego Surprise je zmogljiva mobilna in spletna trgovina, zasnovana posebej za turistično panogo, Voyego Guest Experience Manager pa v ozadju vseh teh aplikacij omogoča hotelskemu osebju zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov in je ključnega pomena za dolgoročen uspeh hotela. »Družina aplikacij Voyego spreminja način interakcije med hotelom ter njihovimi kupci in gosti. Naslavlja namreč novo generacijo gostov, ki so jim mobilne naprave postale del njihovega vsakdana,« pojasnjuje Sabina Golob, direktorica področja za turizem v podjetju Comtrade.

Voyego Surprise je v Sloveniji zaživel v skupini Sava Hotels & Resorts, potrošnikom pa na enostaven in hiter način omogoča nakup turističnih storitev ter darilnih bonov prek mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov. »Za aplikacijo Voyego Surprise smo se odločili, ker smo želeli svojim gostom pa tudi drugim strankam omogočiti enostaven in hiter dostop do darilnih bonov. Dodatna prednost je nakup bonov v e-obliki, saj jih kupci ob plačilu s kreditno kartico na svoj e-poštni naslov prejmejo že v nekaj minutah. Na splošno je aplikacija odlično zaživela in tudi prvi odzivi kupcev so dobri,« je o prvih izkušnjah uvedbe aplikacije v njihovem poslovnem sistemu povedala Ana Praprotnik, direktorica marketinga v podjetju Sava Turizem.

Ker Voyego ponudnikom hotelskih storitev lahko poveča obisk na spletnih straneh, s čimer se izboljša tudi stopnja konverzije, rešitev omogoča spremljanje in predvidevanje potreb gostov ter zagotavlja nadzor nad njihovo izkušnjo, kar pomeni še dodatno izboljšanje zadovoljstva kupcev, pojasnjujejo v Comtradu.