S Primožem Pirnatom sva se pred odhodom na morje odpravila v pri nama priljubljeno Škofjo Loko, kjer naju je čudovita Anja Eržen gostila v Bralnicah: zabavala sva male in velike »gusarje« s pesmimi Morskega volka in njegove meduze. Že pred časom sva bila povabljena na pojedino v gostilnico Pr' Pepet, ki jo vodi prijatelj Janez Ferlan. Izjemna kulinarika, krasno vzdušje in kulturni dogodki delajo posebno to družinsko hišo in Janeza sem malo povprašal po osebni legendi … malokdo ve, da je v devetdesetih finaliziral slikovne podobe pri znamenitem Studio Marketing (je namreč diplomirani slikar pedagoške fakultete) in da se je nekaj let kasneje lotil digitalne restavracije slovenskih filmov ter pridobil sredstva za projekt, ki je kasneje zaradi nesoglasij splaval po vodi, pa vendar se je podpisal pod prvi restavriran slovenski film Ples v dežju Boštjana Hladnika. Janez oziroma Pepet, kot mu rečem po domače, je digitaliziral tudi znameniti animirani film Surogat (Dušan Vukotić, Zagreb film, 1961), ki je prejel prvega jugoslovanskega oskarja. Leta 2007 je prišlo do rehabilitacije te mojstrovine in pri digitalizaciji se je izkazalo, da je osnovna barvna podlaga rožnata, in ne rumena, kot so bili gledalci navajeni, kar me spominja na legendarni album Kind of Blue Milesa Davisa (17. avgust 1959, Columbia Records), kjer se je ob digitalizaciji »pitch« prvih treh komadov uskladil z originalnim studijskim posnetkom (zaradi napake pri nastavitvi hitrosti magnetofonskih kolutov je bila uglasitev na vinilu drugačna)!
To so primeri prednosti tehnologije, ki pa ob svoji AI-zlorabi seveda prinaša mnogo odprtih vprašanj: predvsem zaščite intelektualnih pravic.