Galán je požel slavo za pravilne odločitve svojih predhodnikov na županskih položajih, ki so se odločili drastično spremeniti prometno politiko v mestu. Razlog za to je bila zelo poslabšana kakovost zraka, ko je začela koncentracija trdnih delcev presegati sedemkratno mejno vrednost. Sčasoma jim je s kombinacijo omejitev težkih tovornjakov, zamenjavo dotrajanih avtobusov v potniškem prometu za okolju prijaznejše električne, gradnjo kolesarskih stez (zdaj jih imajo za 667 kilometrov, leta 2027 naj bi jih bilo 836 kilometrov) in pešpoti ter z ozelenitvijo mesta spremeniti negativne trende.
Kakovost zraka se je od leta 2018 izboljšala za četrtino. Skupaj so za različne zelene in trajnostne projekte namenili že 20 milijard dolarjev. Posadili so 20.000 dreves. Poleg razširjanja parkov in novih zelenih površin so vzpostavili tudi vrtove na strehah stolpnic. Razširili so pločnike ter krepko povečali obseg kolesarskih stez, tako da se zdaj lahko ponašajo z največjim omrežjem kolesarskih poti v Južni Ameriki. Zgradili so prvo podzemno železnico, stare dizelske avtobuse, ki so smradili po mestu, pa zamenjali z eno največjih flot električnih avtobusov. Kar 1400 jih vozi po ulicah prestolnice.
»To priznanje nagrajuje delo več uprav in tisočih ljudi, pa tudi naš prehod k modelu, ki daje prednost življenju in ukrepom za boj proti podnebnim spremembam,« pravi župan Galán in dodaja, da se z nagrado Bogoti kaže, da uspešnih rešitev za zaščito podnebja niso zmožni samo v razvitih državah, temveč tudi na globalnem jugu.