S pomočjo youtuba in drugih učbeniških zapisov programiranja na spletu se je naučil osnov razvijanja računalniških iger. Svojo programersko žilico je nato dograjeval v lokalni knjižnici v Penarthu, kjer mladim ponujajo dostop do različnih orodij, opreme in možnosti mentorstva. Programiranje mu je šlo tako dobro od rok, da je že kmalu po začetku osnovne šole začel ustvarjati prve računalniške igre. S svojim talentom se je prijavil na Guinnessovo knjigo rekordov, kjer se je hotel potegovati za vpis najmlajšega razvijalca računalniške igre, saj takšne kategorije dotlej niso imeli. Pri najbolj znani knjigi rekordov so njegovo prošnjo sprejeli. V knjižnici v Penarthu je sedel za računalnik, kjer je pod budnim očesom sodnikov začel ustvarjati novo igro, brez kakršne koli pomoči. Igro je tako razvil pod strogim nadzorom v štirih urah. Dokaze njegovega programiranja so poslali na Guinnessovo knjigo in čakali šest mesecev, preden so dobili potrditev, da bo Max vpisan v knjigo rekordov. V svoji prijavi za Guinnessovo knjigo rekordov je Max zapisal: »Programirati sem začel že v drugem razredu, ko sem ustvaril preprosto igro v Scratchu. Takoj sem se navdušil za programiranje in oboževal sem videoigre. V moji glavi je bil naslednji korak jasen – ustvariti prave videoigre!« Max je po svojem uspehu že v stiku s podjetji, ki razvijajo računalniške igre.
Max Baker se je programiranja začel učiti na spletu in kasneje v knjižnici, danes je v Guinnessovo knjigo rekordov vpisan kot najmlajši razvijalec računalniških iger. Fotografija: Guiness World Records
Najmlajši razvijalec računalniških iger
Mladi Valižan Max Baker je imel komaj sedem let, ko si ni več želel zgolj igrati računalniških iger, temveč se je lotil tudi njihovega razvijanja. Vsega se je priučil sam.
Priporočamo
Prijava
Še nimate računa? Ustvarite račun
×