Zdaj trojica preživlja noči za računalnikom in širi dober glas o Kefirku po obeh ameriških celinah, po Evropi, pravkar so novost virtualno opisovali celo v Rusiji. Denar za zagon projekta so namreč začeli zbirati na Kickstarterju. Mladi Štajerci morajo zbrati 30.000 dolarjev v 30 dnevih, zdaj so približno na polovici obetanega zneska, časa imajo še 14 dni. »Na začetku je bil velik bum, ko nas je podprla Donna Schwenk, ki je nekakšna gurujka kefirja, nato je število podpornikov raslo različno. Težava je le v tem, da naš produkt ne cilja proti tistim, ki cele dneve klikajo po spletu, nima tudi aplikacije za iphone,« pravi Borko, ki ne skopari z nasveti tistim, ki bi radi doma fermentirali ta izjemno zdrav mlečni napitek. Dober naslov je spletna stran kefirhood.com, kjer se srečujejo vsi, ki iščejo, ponujajo ali menjujejo kulture za pripravo kefirja. Tudi če Kefirko ne bo uspel, Borko ne bo razočaran, saj je že zbral veliko pozitivnih izkušenj. Nad Kickstarterjem je zelo navdušen, manj pa nad domačim podjetniškim okoljem. »Na Kickstarterju lahko preizkusiš, ali imaš izdelek, ki si ga ljudje sploh želijo. Če si ga ne, pač odnehaš. Naš sistem podjetništva pa te sili v odpiranje espejev in v stroške, še preden sploh veš, ali imaš pravo idejo.«