Neka arhivska fotografija, ki je nastala tistega dne, vzbuja posebno pozornost in že vrsto let vznemirja zgodovinarje, saj ponuja nove plasti za preizpraševanje in razumevanje antisemitske histerije leta 1938: na fotografiji vidimo večjo skupino mladih nacistov, ki – potem ko so vpadli v neko berlinsko dvorano in preprečili izvajanje jompkipurske molitve Kol Nidre, op. 39 za zbor in orkester slavnega judovskega skladatelja Arnolda Schönberga – z baklami v rokah korakajo po Berlinu in gredo mirno mimo koncertne dvorane, na kateri so vidni plakati za koncert ameriškega judovskega jazz klarinetista Arthurja Arshawskega in njegovega big banda na čelu z novo pevko Billie Holiday, prvega belega jazz banda s temnopolto pevko! V bizarnem obratu se bodo pripadniki Hitlerjugenda – potem ko so nasilno preprečili koncert Schönbergove »degenerirane judovske glasbe« – tisto novembrsko noč, glejte, noro zabavali ob divjih ritmih »judovskega nigger jazza«, kot je to dekadentno uvoženo ameriško črnsko-judovsko glasbo imenovala ista nacistična propaganda, ki jih je nahujskala proti Schönbergu!
Ko pomožni kmetijski objekt postane stanovanje