Celjska dijaška skupnost je v ponedeljek Državnemu izpitnemu centru in pristojnemu ministrstvu poslala kratko, a ostro pismo o (domnevnih) nepravilnostih na maturi. Pri matematiki so – tako dijaki – kandidate spravili v težave s prevelikim številom istovrstnih nalog, v eseju so jih zmedli s prizorom, ki je preveč spominjal na neki drugi prizor iz romana In ljubezen tudi; povrhu je matura iz leta v leto zahtevnejša. Naredite kaj, da bo prihodnjim maturantom lažje kot nam, posodobite sistem vrednotenja in ocenjevanja, so pozvali pristojne. Predsednik dijaške skupnosti Nik Slemenšek je ob tem za Dnevnik povedal, da se na skupnost še nikoli ni obrnilo toliko dijakov – zaskrbljenih, razočaranih, jeznih … Na maturo so se namreč pripravljali tudi s pomočjo pol iz preteklih matur, a so bile letos naloge drugače sestavljene. Lahko si torej predstavljamo stisko dijakov in dijakinj, ko so pred seboj zagledali polo, na kateri je prevladoval en tip nalog, morda ravno tiste, ki so jim namenili manj pozornosti, ali ko so potem, ko so odpisali esej, ugotovili, da so naredili napako – lapsus, so zapisali v pismu –, ker so odlomek napačno umestili. Kako se torej odzvati na ta protest, ali bolje, klic dijakov po manj zahtevni in bolj predvidljivi maturi?

Članek je dostopen samo za naročnike
Članek je dostopen samo za naročnike
Priporočamo