Nova spletna pošta bo uporabnikom dovoljevala razvrstitev sporočil, hkrati pa bo omogočala tako klice prek interneta kot prek Skypa. Sprememba bo uporabnikom pomagala pri boju s prenasičenimi nabiralniki, poroča BBC.

Spletna pošta povezana z družbenimi omrežji

Analitiki pravijo, da bodo na Microsoftu novo spletno pošto verjetno oblikovali tako, da bi od Googlovega Gmaila privabili čim več uporabnikov. V podjetju menijo, da je spletna pošta pri številnih postala že pravo opravilo, saj so uporabniški računi v številnih primerih prenatrpani s poročili in oglasnim materialom.

Rešitev vidijo v avtomatični prerazporeditvi sporočil na različna področja, kar pomeni, da bi v en predal avtomatično letela sporočila prijateljev oziroma naslovov tistih, s katerimi so v stalnem stiku, v drugega oglasna sporočila, v tretjega obvestila z družbenih omrežij, itd. "Ponudili bomo prvo spletno pošto, ki bo povezana s facebookom, twitterjem, linkedinom, Googlom in kmalu še Skypom,“ je na blogu zapisal Chris Jones z Microsofta.

"Na Outlook.com bo vaša zasebna pošta opremljena s fotografijami vaših prijateljev, aktualnimi statusi s spletnih družbenih omrežij in tviti, ki so jih delili z vami. Prav tako boste lahko z njegovo pomočjo klepetali in opravljali video pogovore, vse to pa bo povezano s seznamom tistih, s katerimi ste vsakodnevno v stikih prek družbenih omrežij.“

Podatkov ne bodo prodajali oglaševalcem

Na prvi pogled se morda zdi, da bo Microsoft na vso moč skušal uporabnike odvzeti Googlu, je pa Jones izpostavil, da podjetje ne bo pregledovalo vsebine spletne pošte ali priponk, da bi informacije nato naprej prodajal oglaševalcem ali komu drugemu. Outlook.com je povezan z Microsoftovim Skydrivom, s pomočjo katerega lahko uporabniki pošiljajo fotografije in druge dokumente prek pošte, brez skrbi glede prekoračitve velikosti priloge. Ta storitev bi lahko predstavljala grožnjo Googlovim storitvam kot sta Dropbox in Sugarsync.

In čeprav je Jones zapisal, da je podjetje zgradilo "popolnoma novo storitev z ničle", se z njim ne strinja analitik Matt Cain. "Gre za t.i. obratno potrošništvo, pri katerem vzamejo splošno razširjeno orodje in ga prilagodijo trgu,“ je pojasnil za BBC. "Neka nova tehnologija v tem primeru sploh ni prisotna – orodja za filtriranje so na tržišču prisotna že nekaj časa, kakor tudi povezovanje z družbenimi omrežji. Nova je malo bolj čist vmesnik med uporabnikom, pa marketing, tesna povezanost med spletnimi aplikacijami in Skydrivom, kakor tudi integracija s Skypom.“

Microsoft zaenkrat ponuja "predogled" nove storitve, uradnega zagona Outlook.com pa še ni oznanil. Uporabnikom svetujejo nadgradnjo, uporabniki Hotmaila pa lahko (vsaj zaenkrat) ostanejo pri različici, ki jo imajo.