Strokovnjaki z inštituta za tehnologijo v ameriški zvezni državi Georgia so prišli do zaključka, da je bila pošta s "tračarsko" vsebino vsakodnevna, več pa so svoje sodelavce ogovarjali tisti, ki so bili v podjetju na nižjih položajih. Poleg tega je bilo negativno ogovarjanje trikrat pogostejše od "pozitivnega".

Eden od profesorjev z inštituta, Eric Gilbert, je pojasnil: "Ko omenite ogovarjanje, ljudje najprej pomislijo na njegove negativne strani, morate pa se zavedati, da je to zelo pomembna oblika komunikacije. Še tako nepomembna informacija kot na primer 'Eric je rekel, da bo zamudil na sestanek' je koristna, saj bo, če bo do tega večkrat prišlo, na koncu prišlo do zaključka, da je Eric oseba, ki zamuja. Zaradi ogovarjanja imamo informacije o ljudeh.“

Gilbert je še dodal, da je bil način komunikacije v Enronu dokaj podoben kot v drugih podjetjih. "Ne glede na neslaven konec podjetja sumim, da so se proti drugim obnašali tako, kot ne bi bilo nič narobe, saj direktorji, ki so podjetje pripeljali do propada, tega zaposlenim niso povedali. Svoje delo so opravljali tako, kot zaposleni v drugih podjetjih.“