Pogoj za aplikacije, ki se bodo nahajale v omenjenem spletnem središču, je ta, da uporabniku omogočajo vpis z uporabo orodja Facebook Connect, torej z uporabniškim imenom in geslom, ki ga ima uporabnik za svoj račun na Facebooku.

App Center bo sicer gostil vse aplikacije ne glede na to, za katero okolje so razvite - torej tako tiste, ki so razvite za pametne mobilnike ali tablice z Googlovim operacijskim sistemom Android, kot za naprave z Applovim Iosom ali le za mobilne brskalnike. Dovoljene bodo tudi plačljive aplikacije.

Facebook želi s tem povečati število aplikacij, ki so povezane s Facebookom, in posledično okrepiti povezavo s svojimi zdaj že več kot 900 milijoni uporabnikov tudi na mobilnih napravah. Uporabniki namreč do spleta oziroma spletnih storitev vedno bolj dostopajo prek mobilnih naprav.

Uporabniki bodo v App Centru preprosto poiskali aplikacije, ki so združljive z njihovo napravo, in če bo aplikacija zahtevala namestitev, bodo za to preusmerjeni v spletni trgovini App Store ali Google Play. Facebookov App Center torej naj ne bi konkuriral omenjenima spletnima trgovinama družb Apple in Google ali drugim.