Yahoo je tožbo zoper Facebook, ki je globoko v pripravah na prvo javno ponudbo delnic (IPO), pričakovano v maju letos, vložil sredi marca, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Spletno podjetje se je za tožbo odločilo na podlagi ugotovitve, da socialni mreži ni uspelo ustvariti večjih prihodkov od oglaševanja, vse dokler ni začela uporabljati metod, patentiranih s strani Yahooja.

Facebook je nato v torek na zvezno sodišče v San Franciscu vložil podobno nasprotno tožbo, v kateri je navedel vrsto Yahoojevih storitev, za katere so v družabni mreži prepričani, da kršijo njihove pravice, povezane z intelektualno lastnino. Med drugim Facebook Yahooju očita nezakonito poosebitev vsebin za uporabnike družabnih omrežij.

V Yahooju so se na nasprotno tožbo Facebooka odzvali z besedami, da gre za "ciničen poskus" obrambe pred njihovo tožbo.

Facebook je sicer pred nedavnim z namenom utrditve svoje obrambe od ameriškega računalniškega velikana IBM kupil 750 patentov. Po poročanju nekaterih ameriških medijev naj bi bili med njimi tudi patenti, za katere ima licence v rokah Yahooo.

S trenutno približno 800 milijoni uporabnikov je Facebook daleč največje družabno omrežje na svetu. Čeprav je deležen kritik zaradi ravnanja z osebnimi podatki uporabnikov, še naprej hitro raste. Facebook je po lastnih izračunih vreden 75 do 100 milijard dolarjev (57 do 76 milijard evrov).

Yahoo je medtem v precej slabšem položaju, saj se sooča z upadanjem prihodkov z naslova oglaševanja. Uporabniki namreč precej več časa porabijo na spletnih straneh Facebooka in drugih konkurentov, kot je internetni gigant Google.