Za tiste, ki še ne veste o čem govorimo... Instagram je enostavna aplikacija, s katero polepšamo fotografije, oz. jih naredimo bolj kontrastne in mistične. Aplikacijo lahko uporabljamo za snemanje novih fotografij, lahko pa jo uporabimo tudi za obdelavo obstoječih fotografij na naših napravah. 

Tu je kopica možnosti, ki nam omogočajo dodajanje različnih učinkov oz. filtrov k fotografijam, najbolj značilne za Instagram pa so možnosti Valencia, Sutro, X-Pro in Brannan. Izjemno enostavno pa je seveda tudi deljenje naših fotografskih izdelkov s prijatelji na spletu prek tviterja, foursquarea in facebooka.

Bistvo Instagrama tiči v njihovem spodbujanju povezovanja med uporabniki – pa ne samo v digitalnem svetu. Pogosto se navdušenci namreč udeležujejo tudi tako imenovanih Instagram sprehodov (Instameets), kar dobesedno združi ljubezen do fotografiranja, druženja in tehnologije.

 
 

Uporabniki Applovih izdelkov so Instagram spoznali že pred dobrim poldrugim letom, domnevno pa aplikacijo uporablja že 30 milijonov posameznikov. Glede na to, da nas obkroža vsaj 500 milijonov androidovih ljubiteljev, pri Instagramu ocenjujejo, da bodo kmalu dosegli 100 milijonov aktivnih uporabnikov aplikacije (za primerjavo: facebook je dosegel 100 milijonov uporabnikov v štirih letih).

Zakaj šele sedaj?

Razlog za dokaj pozen prihod na Androidov trg neuradno tiči v bojazni, da je ta v primerjavi z Applovim iOS sistemom precej manj spodbuden. Applova trgovina aplikacij je po mnenju direktorja Kevina Systroma precej boljše okolje za razvoj tovrstnega produkta.

Trendi v svetu

Instagram aplikacije se poslužuje tudi čedalje več podjetij (vsaj v Združenih državah Amerike). Predvsem podjetja, ki ponujajo vizualne izdelke, le te na družbenih omrežjih in drugod po spletu predstavljajo svojim uporabnikom z "vintage“ podobami, ki jih omogoča Instagram. Eden takih je gotovo slavni kuhar Jamie Oliver, ki svoje dobrote z Instagramom vizualno še dodatno obogati.

Pri združevanju tehnologije in lastne znamke nikoli ne zaostaja niti Starbucks. Ta že v osnovi v svojih kavarnah ponuja brezplačno povezavo s spletom, svoje privržence pa pogosto tudi spodbuja, da utrinke iz kavarn prek Instagrama delijo z ostalimi in na ta način utrjuje svojo znamko.

Podobnih strategij se poslužujejo tudi Gucci, Playboy, Levi's, Red Bull in drugi.

V enem dnevu več kot milijon prenosov

Aplikacijo si je v enem dnevu na svoje Android naprave preneslo že milijon uporabnikov. Omenjena statistika se lahko primerja z nedavno Microsoftovo predstavitvijo novega operacijskega sistema Windows 8 (Consumer Preview). K prenosom nedvomno pripomore dejstvo, da je aplikacija brezplačna.