Spletni velikan namreč načrtuje, da bi omogočali oglase, ki bi se prilagajali vremenskim pogojem okolja, v katerem se nahaja pametni telefon. Spremembe vremenskih pogojev bodo pametni telefoni zaznavali s pomočjo senzorjev v napravah.

"Med odločanjem, katere oglase posredovati uporabnikom, bi se okoljski dejavniki lahko uporabljali neodvisno ali komplementarno z ustreznimi ključnimi besedami, ki so povezane z oglasi, ter ključnimi besedami, ki jih uporabnik vnese v iskalnik,“ pravi besedilo patenta, ki ga je ameriški patentni urad priznal v četrtek.

"Spletni brskalnik ali iskalnik, ki se nahaja na uporabnikovi strani, bi lahko prejel podatke o okolju (temperaturo, vlažnost, svetlobo, zvok, zračno sestavo) s pomočjo senzorjev. Oglaševalci lahko določijo oglase, ki se prikazujejo uporabnikom v okoljskih pogojih, ki ustrezajo določenim pogojem.“

Preberite še: Google dashboard ali vse o vas na enem mestu

Patent je razburil nekatere organizacije, ki se zavzemajo za varovanje osebnih podatkov, ki v njem vidijo nekaj podobnega bombardiranju z oglasi, ki se pojavi v Spielbergovem filmu Podrobno poročilo.

"Ker niso zadovoljni z zbiranjem ogromnih količin podatkov iz vaših spletnih aktivnosti, se sedaj zdi, da želi Google izkoriščati tudi resnični svet,“ je povedal Gus Hosein iz organizacije Privacy International. "Takšni patenti morda nikdar ne bodo prišli do izdelka, a nas prisilijo, da se vprašamo: 'koliko aspektov našega življenja bodo oglaševalci poskušali izrabiti in kje se bo končalo?'“