Letos se bodo po predvidevanjih strokovnjakov izdatki za spletno oglaševanje v ZDA okrepili za dodatnih 23,3 odstotka na 39,5 milijarde dolarjev. Na drugi strani naj bi se proračun za oglaševanje v tiskanih medijih z lanskih 36 milijard dolarjev letos znižal na 33,8 milijarde dolarjev. S tem bi izdatki za spletno oglaševanje presegli tiste za oglaševanje v tiskanih izdajah medijev.

Emarketer ob tem ugotavlja še, da se kljub zaskrbljenosti zaradi stanja globalnega gospodarstva skupni izdatki za oglaševanje zvišujejo. Leta 2011 so podjetja v ZDA za oglaševanje namenila skupno 158,9 milijarde dolarjev, kar pomeni 3,4-odstotno rast na letni ravni. Letos naj bi se izdatki za oglaševanje zviševali še hitreje, in sicer za 6,7 odstotka na 169,48 milijarde dolarjev. K temu naj bi prispevale predsedniške volitve v ZDA in olimpijske igre v Londonu.

Še naprej je daleč pred spletnimi in tiskanimi oglasi oglaševanje na televiziji. Za ta namen so podjetja lani namenila 60,7 milijarde dolarjev oz. 2,8 odstotka več kot v letu 2010. Letos se bo oglaševanje na televiziji vrednostno gledano predvidoma okrepilo za 6,8 odstotka na 64,8 milijarde dolarjev.

Ob tem pa Emarketer opozarja, da digitalno oglaševanje ostaja edina svetla točka za časnike in revije. V ZDA so prihodki iz naslova oglaševanja časnikov v digitalni izdaji lani porasli za 8,3 odstotka na 3,3 milijarde dolarjev. Medtem so se prihodki iz naslova oglaševanja v tiskanih izdajah časopisov znižali za 9,3 odstotka na 20,7 milijarde dolarjev.

Podobno je pri revijah, kjer naj bi se prihodki iz naslova tiskanih oglasov letos zvišali za 0,5 odstotka na 15,34 milijarde dolarjev. Iz naslova prodaje oglasnega prostora v digitalnih izdajah so revije lani zaslužile 2,7 milijarde dolarjev, kar je 18,8 odstotka več kot leta 2010.