The New York Times se bo s prodajo svoje enote Regional Media Group poslovil od petih časnikov na območju ameriške zvezne države Florida, treh v Kaliforniji, treh v Severni Karolini, dveh v Alabami, dveh v Louisiani in enega v Južni Karolini.

Enota Regional Media Group je v preteklem letu ustvarila 11 odstotkov od skupno 2,4 milijarde dolarjev prihodkov celotne skupine, poroča ameriška tiskovna agencija AP.

The New York Times se je za ta korak odločil, da bi lahko še koreniteje nadaljeval svojo pot preoblikovanja v "digitalno osredotočeno, večplatformno medijsko podjetje", je povedal predsednik upravnega odbora New York Timesa Arthur Sulzberger.

V podjetju Halifax Media medtem pravijo, da časniki, ki jih bodo pridobili, zagotavljajo dobro pokrivanje lokalnega dogajanja in kot taki niso le pomembna storitev za lokalno skupnost, temveč tudi dobra investicija za Halifax.

Časopisne hiše v ZDA se v zadnjih letih spopadajo s padanjem naklad in posledično prihodkov od oglasov, čemur botruje selitev bralcev na večinoma brezplačne spletne vire novic.

The New York Times je sicer marca začel zaračunavati za poln dostop do svojih vsebin na spletni strani NYTimes.com oziroma v okviru aplikacij za pametne mobilne naprave, od oktobra je plačljiv tudi stran njegovega časnika The Boston Globe.